Pogłoski o tym, że portal o2.pl szykuje się na sprzedaż pojawiły się już w połowie ubiegłego roku. Do mediów dotarła informacja, że transakcja została zawarta, a nowym właścicielem został Axel Springer. Założyciel o2.pl zaprzecza.

Jak podaje antyweb.pl transakcja miała opiewać na kwotę 120 mln zł. Jest to jednak niepotwierdzona plotka.

Co prawda można sądzić, że o2.pl bardzo pasowałby do kapitału Axela, jednak doniesieniom o dokonaniu takiej transakcji zaprzecza w swoim oświadczeniu założyciel portalu, Michał Brański.
Serwis nie jest już w rękach założycieli. Trzech studentów SGH rok temu sprzedało portal cypryjskim spółkom: Bridge20 Enterprises Limited, Jadhave Holdings Limited oraz Borgosia Investments Limited.

Axel Springer kupi Rzeczpospolitą?

Czy o2.pl znów zmieniło właściciela? Jak na razie nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko wskazuje jednak na to, że Axel Springer nie wzbogacił się o internetowego giganta.

Cywilizacja

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!