Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna oraz portal Pilka.pl, we wtorek PZPN podpisze kontrakt z Biedronką, Biedronką, która jest największą pod względem ilości sklepów polską siecią handlową. Właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. W zestawieniu 500 największych przedsiębiorstw w Polsce, Biedronka plasuje się na 12. miejscu.
Sponsorami polskiej reprezentacji są już m.in.: Orange, Śnieżka, Bank Zachodni WBK, Kreisel, Hörmann i Fakro. Kontrakt z Biedronką ma obowiązywać, podobnie jak kontrakt z Orange, czyli głównym sponsorem, do 2014 roku. Nowa umowa opiewa na sumę 2 mln złotych rocznie.
Po słabych eliminacjach do MŚ w RPA wokół reprezentacji Polski zapanowała niezdrowa atmosfera. Doszło także do bojkotu PZPN-u. Wielu sponsorów pod koniec 2009 roku wyrażało swoje niezadowolenie, pomimo którego TP SA i Kampania Piwowarska SA deklarowały swoją lojalność i gotowość dalszej współpracy.
Na stronie jednego z oficjalnych sponsorów reprezentacji, przeczytamy oświadczenie: "Śnieżka SA jest Sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej, a nie Polskiego Związku Piłki Nożnej. Dlatego też całkowicie niewłaściwym jest identyfikowanie Firmy Śnieżka z jakimikolwiek wydarzeniami związanymi z funkcjonowaniem PZPN, decyzjami podejmowanymi w ramach działalności Związku, czy też zachowaniem i postępowaniem poszczególnych działaczy Związku. Tym samym w żadnym razie nie można też mówić o finansowym wspieraniu PZPN-u przez naszą Spółkę."
Polska nie będzie pierwszą reprezentacją wspieraną przez sieć supermarketów. Carrefour wspomaga finansowo narodową drużynę Francji. Obyśmy tylko nie brali przykładu z gry na mistrzostwach świata drużyny Tricolores.
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?