Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czy PR może wspomóc marketing?

Redakcja
Specjaliści PR wiedzą jakimi prawami rządzi się rynek i dzięki temu potrafią działać w taki sposób, aby wszelkie techniki marketingowe były bardziej skuteczne, a jednocześnie zyskały powszechną akceptację i nie wywoływały kontrowersji.

Niwelowanie negatywnych odczuć, eliminowanie niepokoju w potencjalnych odbiorcach, współtworzenie dobrego wizerunku opartego na wiarygodności, działanie na rzecz rozwoju i utrzymania stabilności marki jak również motywowanie do poszukiwań i wywoływanie zwykłej ludzkiej ciekawości to główne, ułatwiające dalsze kroki marketingowcom zadania specjalistów ds. Public Relations.

PR dzięki wykorzystywaniu metod przekonywania, wyjaśniania w prosty i przystępny sposób, docierania do różnego rodzaju odbiorców zapewnia wyższe zyski związane z inwestycjami niż najskuteczniejsze działania marketingowe, takie jak reklama, marketing społeczny czy też promocja sprzedaży. Ponadto, PR dociera do takich informacji, które nie są dostępne dla merketingowców, a które niezwykle usprawniają planowanie.

PR wspiera marketing w procesie przekazywania informacji. Dzięki niemu są one udostępnione w przejrzysty, łatwy do zrozumienia i zapamiętania sposób. PR stawia przede wszystkim na regularność i nieprzerwalność w procesie przekazywania komunikatów. To bardzo ważna zasada w pracy PR-owców, często ze względu na niezrozumienie źle oceniana i z uwagi na długofalową efektywność krytycznie postrzegana.

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto