Specjaliści PR wiedzą jakimi prawami rządzi się rynek i dzięki temu potrafią działać w taki sposób, aby wszelkie techniki marketingowe były bardziej skuteczne, a jednocześnie zyskały powszechną akceptację i nie wywoływały kontrowersji.

Niwelowanie negatywnych odczuć, eliminowanie niepokoju w potencjalnych odbiorcach, współtworzenie dobrego wizerunku opartego na wiarygodności, działanie na rzecz rozwoju i utrzymania stabilności marki jak również motywowanie do poszukiwań i wywoływanie zwykłej ludzkiej ciekawości to główne, ułatwiające dalsze kroki marketingowcom zadania specjalistów ds. Public Relations.

PR dzięki wykorzystywaniu metod przekonywania, wyjaśniania w prosty i przystępny sposób, docierania do różnego rodzaju odbiorców zapewnia wyższe zyski związane z inwestycjami niż najskuteczniejsze działania marketingowe, takie jak reklama, marketing społeczny czy też promocja sprzedaży. Ponadto, PR dociera do takich informacji, które nie są dostępne dla merketingowców, a które niezwykle usprawniają planowanie.

PR wspiera marketing w procesie przekazywania informacji. Dzięki niemu są one udostępnione w przejrzysty, łatwy do zrozumienia i zapamiętania sposób. PR stawia przede wszystkim na regularność i nieprzerwalność w procesie przekazywania komunikatów. To bardzo ważna zasada w pracy PR-owców, często ze względu na niezrozumienie źle oceniana i z uwagi na długofalową efektywność krytycznie postrzegana.

Cywilizacja

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!