Nowy obrazek powstaje do, znanego m.in. z anteny RMF Maxxx, singla „Otwórz szeroko oczy”. Na kanale MaxFloRecTV pojawi się już w przyszłym tygodniu. Tymczasem zobaczyć można tam wyjątkowy spot wideo z udziałem Jareckiego i DJ-a BRK.
Nasza muzyka jest jak punkt widzenia – zmienna względem siedzenia – w tych słowach Jarecki i BRK zamykają opis swojego nowego wydawnictwa. PUNKT WIDZENIA to drugi po wydanym w 2010 r. MUCHA NIE SIADA album opolskiego duetu będący niejako kontynuacją tego pierwszego. Artyści nadal poruszają się w klimacie hip-hopowym. Dalecy są jednak od zamykania się na jeden gatunek muzyczny. Po prostu bawią się muzyką, co słychać choćby w funkowych (a niekiedy i soulowych) aranżacjach czy śpiewanych refrenach.
Wydawnictwo zawiera 15 rozstrzelonych, jak określają je BRK i Jarecki, numerów i jeden bonus track. Swoimi umiejętnościami wokalnymi wzbogacają je: GrubSon, Skorup, Cheeba i Udoo. Za produkcję muzyczną odpowiada oczywiście BRK, ale w niektórych utworach nieoceniony okazał się być również talent TrzyBita, Eproma i współautora sukcesu złotej płyty REKONTAKT grupy Pokahontaz, DiNA.
Będący efektem dwuletniej pracy album otwiera kompozycja pod enigmatycznym tytułem „Atak”, zamyka natomiast wymowny „Koniec”. Promują go single: „S.O.S”, „Otwórz szeroko oczy”, „Zaufaj mi (U rodziny mixtape)” i „Remiza funk”. Patronatem medialnym wydawnictwo objęli: RMF Maxxx, DlaStudenta.pl, CGM.pl, Popkiller.pl, Hip-Hop.pl, Legalna Kultura oraz internetowy magazyn VAIB. Najnowszy krążek wydany nakładem MaxFloRec dostępny jest na sklep.maxflo.pl, w salonach sieci EMPiK, Media Markt, Saturn i w dobrych sklepach muzycznych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?