Wiemy już, że „żubr się nie nudzi”, czasami „powstaje z jęczmienia”, dobrze przy nim posiedzieć, zwłaszcza „w trawie puszczy”! Znane reklamy piwa „Żubr” wywołują uśmiech. To wspaniały przepis, jak zareklamować produkt. Krótki film reklamowy, bez zbędnych dialogów, z sympatycznym bohaterem (zwierzęta w reklamie zwykle budzą pozytywne emocje) i w dodatku humorystycznym zakończeniem. Rzeczywiście – reklamę „Żubra” z żubrem wielu kojarzy.
Podejrzewam, że kilka lat temu żubr był dla większości z nas jedynie dużym zwierzęciem z puszczy. Jeszcze wiosną 2003 r. marka „Żubr” miała jedynie 0,1 procenta udziału w rynku. Dziś zajmuje drugie miejsce na polskim rynku piwa - ponad 12 procent udziału, a sprzedaż w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o ponad 20 procent. Dzięki kampanii „Żubr występuje w puszczy”, marka stała się znana i rozpoznawana. W 2006 r. otrzymała Złotą statuetkę EFFIE za kampanię długofalową (Long Term).
Można już oglądać kolejny film z żubrzej serii, przygotowany przez agencję reklamową PZL. Tym razem towarzyszy mu hasło: ”Żubr czasem się stawia”. W reklamie, oprócz żubra, pojawia się niedźwiedź. Miło obejrzeć umiejętnie zrealizowany pomysł.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?