(© Materiał promocyjny producenta reklamy)

Smirnoff Nightlife Exchange Project ma na celu zaangażowanie 10 milionów ludzi z 50 krajów w odkrywanie, dzielenie się i wymienianie oryginalnymi doświadczeniami życia nocnego. Madonna będzie nowa twarzą kampanii Smirnoffa.

W ramach tej akcji, Smirnoff Nightlife Exchange Project wybrany zostanie najlepszy z tancerzy, który dołączy do zespołu Madonny podczas jej najbliższej trasy koncertowej. Obecnie Madonna promuje markę Smirnoff w 50 krajach. Polską twarzą akcji marki Smirnoff była znana celebrytka Anna Mucha.

Jeżeli jesteś chętny i do wzięcia udziału w konkursie to
musisz przesłać 60-sekundowy klip wideo z pokazem swoich tanecznych umiejętności. Jeżeli okażesz się na tyle dobry , że zostaniesz zaakceptowany to dostaniesz szansę zaprezentowania się na żywo przed Madonną podczas jednej z 50 imprez w ramach akcji marki Smirnoff.

Zwycięzca tego pojedynku pojedzie w trasę koncertową jako tancerz w jej zespole. Szczegóły tej akcji można znaleźć na stronie Smirnoff’a lub na YouTube, a także na Facebooku.

W tym programie Polska będzie uczestniczyć po raz drugi. W zeszłym roku nasz kraj również został wybrany przez markę Smirnoff i należał do grupy 14 państw objętych Smirnoff Nightlife Exchange Project


Źródło: http://www.dlahandlu.pl/handel-tradycyjny/marketing/madonna-twarza-nowej-kampanii-marki-smirnoff,16274.html

Moje Trzy Grosze

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!