W ramach tej akcji, Smirnoff Nightlife Exchange Project wybrany zostanie najlepszy z tancerzy, który dołączy do zespołu Madonny podczas jej najbliższej trasy koncertowej. Obecnie Madonna promuje markę Smirnoff w 50 krajach. Polską twarzą akcji marki Smirnoff była znana celebrytka Anna Mucha.
Jeżeli jesteś chętny i do wzięcia udziału w konkursie to
musisz przesłać 60-sekundowy klip wideo z pokazem swoich tanecznych umiejętności. Jeżeli okażesz się na tyle dobry , że zostaniesz zaakceptowany to dostaniesz szansę zaprezentowania się na żywo przed Madonną podczas jednej z 50 imprez w ramach akcji marki Smirnoff.
Zwycięzca tego pojedynku pojedzie w trasę koncertową jako tancerz w jej zespole. Szczegóły tej akcji można znaleźć na stronie Smirnoff’a lub na YouTube, a także na Facebooku.
W tym programie Polska będzie uczestniczyć po raz drugi. W zeszłym roku nasz kraj również został wybrany przez markę Smirnoff i należał do grupy 14 państw objętych Smirnoff Nightlife Exchange Project
Źródło: http://www.dlahandlu.pl/handel-tradycyjny/marketing/madonna-twarza-nowej-kampanii-marki-smirnoff,16274.html
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?