Tematem konferencji będzie marketing i komunikacja w mediach społecznościowych. Do udziału w dyskusji zaprosiliśmy zarówno teoretyków, jak i praktyków tematu. Podczas spotkania pokażemy ciekawe case study oraz podyskutujemy na temat form, metod oraz skuteczności marketingu i komunikacji w social media, z naciskiem na działania marketingowe i komunikacyjne na Facebooku.
Gośćmi spotkania będą:
Grażyna Piechota - prawnik, dr nauk humanistycznych w dziedzinie socjologii, kierownik podyplomowych studiów "Międzykulturowy Public Relations" w Krakowskiej Akademii, im. A. Frycza Modrzewskiego. Naukowo zajmuje się socjologią polityki i mediów, komunikacją społeczną i polityczną oraz zarządzaniem publicznym. W 2010 roku badała procesy komunikacji politycznej prowadzonej przez lokalnych liderów - prezydentów polskich miast, w social mediach, m.in. na FB.
Aneta Lipińska - pracownik naukowo–dydaktyczny Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie nauki o zarządzaniu. Jej zainteresowania naukowo–badawcze koncentrują się na tematyce związanej z zarządzaniem informacją i wiedzą
w organizacji, procesami informacyjnymi, wpływem technologii informacyjnych na zarządzanie firmami, społeczeństwem informacyjnym, mediami społecznościowymi i e-biznesem.
Adrian Gamoń - Social Media Director w VENEO Sp. z o. o., studiował socjologię na AGH oraz organizację produkcji filmu i komunikatów audiowizualnych w Krakowskiej Szkole Filmu i Komunikacji Audiowizualnej. Zawodowo zajmuje się marketingiem w mediach społecznościowych.
Prowadzący spotkanie, Bartłomiej Rak - absolwent Informatyki Stosowanej UJ i student Marketingu Internetowego SGH. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i Social Media - prowadzi blog ekspercki Socjomania.pl, w ramach którego edukuje z zakresu działań w internecie. Szkolił i doradzał wielu znanym markom w Polsce. Zafascynowany Internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem!
Serdecznie zapraszamy do rejestracji w księdze gości na stronie www.krakowpr.pl. Liczba miejsc ograniczona.
Stowarzyszenie Kraków PR wspierają: Grupa Adweb, 2be.pl, Hotel Kossak, Instytut Monitorowania Mediów, portal www.proto.pl, Magazyn Brief, Wawel Service, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks.J. Tischnera, Film Slate Studio, Krakowska Akademia, im A. Frycza Modrzewskiego, Marketing przy Kawie, Agencja Design PR Magdalena Zawadzka-Wojtaszek, Agencja Planet PR, Agencja OmniPro, Firma Martyna Adventure.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?