Od 19 do 21 maja 2010 r. w Świdnicy trwał Kongres Regionów - spotkanie samorządowców i przedsiębiorców z całej Polski zorganizowane przez Axel Springer Polska oraz miasto Świdnica. O komentarz do kongresu poprosiłem jednego z samorządowców.

"Trzy dni imprezy w Świdnicy były wydarzeniem bardzo bogatym pod względem merytorycznym. Dla przedstawicieli samorządów terytorialnych tego typu spotkania są wspaniałą okazją do pozyskania cennych informacji, zaprezentowania swoich dokonań czy wymiany poglądów" - komentuje Pan Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Poznaniu.

A jak udał się udział miasta Poznania w całym kongresie? "Organizowany przez Miasto Poznań panel dotyczący wizerunku polskich miast był okazją do prześledzenia zmian, które zaszły w naszym kraju w ciągu ostatnich 20 lat w zakresie promocji miejsc" - uważa Łukasz Goździor. "W ostatnich latach działania marketingowe miast bardzo się nasiliły. Samorządy mają coraz większą świadomość wartości tych działań w budowaniu wizerunku i podchodzą do nich z dużym profesjonalizmem. Rozmowa z naszymi gośćmi była bardzo rzeczowa i ożywiona".

Według Łukasza Goździora wniosków jest kilka: "Najważniejszy to ten, iż polskie miasta wiele zdołały już poprawić. Przykład Poznania, który w opinii specjalistów z branży marketingu terytorialnego wyznaczył nową jakość w promocji polskich miast. Wszyscy jednak wiemy, że to tylko pierwszy etap długiej drogi i że wszystkie polskie miasta czeka jeszcze dużo pracy".

Kolejny Kongres Regionów powinien się odbyć już za rok!

Wydarzenia

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!