Młodzi oczekują jasnego i wyrazistego, jednoznacznego przekazu. Jak budować swój wizerunek, wizerunek całej organizacji? O tym własnie uczą się harcerze wa warsztatach PR LAB.

Jest to oferta dla młodych, energicznych, pomysłowych, innowacyjnych, kreatywnych, spostrzegawczych, spontanicznych i analitycznych członków ZHP. Warsztaty PR LAB przygotował Wydział Komunikacji i Promocji Głównej Kwatery Związku Harcerstwa Polskiego. Ich celem jest przygotowanie harcerzy do kreowania wizerunku ZHP w środowisku lokalnym oraz umiejętnego promowania harcerskich przedsięwzięć. Mamy za sobą już kilka warsztatów organizowanych w terenie, kolejne będą jesienią i zimą.

Uczestnicy warsztatów biorą udział w zajęciach z fotografii, budowy komunikatu, relacji z mediami i partnerami. Poznają tajniki grafiki komputerowej, realizacji filmów oraz zarządzania mediami społecznościowymi. Nowoczesne podejście do PR ma w przyszłości złamać stereotyp, że harcerze tylko biegają po lesie i śpiewają przy ognisku.

Właśnie ukazał się najnowszy odcinek harcerskiej telewizji ZHP360, w którym uczestnicy PR LAB'u przedstawiają najbliższe plany jaki czekają harcerzy. Warto obejrzeć i poznać, co ich czeka za rok, i w dalszej perspektywie.

Styl życia

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!