Chodzi o reklamę podkładu Lumi Magique firmy L'Oréal z modelką Doutzen Kroes w roli głównej. Piekarska powołuje się na zapis Kodeksu Etyki Reklamy, zakazującego reklam, które wprowadzają w błąd odbiorców, w szczególności w odniesieniu do istotnych cech, w tym właściwości, przydatności - podaje Gazeta%20Wyborcza.
Wiceszefowa SLD twierdzi, że tak idealnie wyglądających ludzi po prostu nie ma.
Do kupna produktu ma nas zachęcić slogan: Idealna cera nasycona światłem.
Czy na pewno na wygląd modelki miał wpływ sam fluid? Czy też pomogły inne ulepszenia komputerowe? Na to pytanie musimy odpowiedzieć sobie sami.
Rozpoczął się konkurs Dziennikarz obywatelski 2011 Roku.
Zgłoś swój materiał! Zostań najlepszym dziennikarzem 2011 roku. Wygraj jedną z ośmiu zagranicznych wycieczek.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?