Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

ReMa Days Warsaw 2014

Wiktor Kuczma
Wiktor Kuczma
Główne wejście na Targi
Główne wejście na Targi
Fachowcy od marketingu i reklamy spotkali się w Warszawie na Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii

Kolejna 10-ta, jubileuszowa edycja targów reklamy i marketingu, jak deklarują organizatorzy - największa impreza wystawiennicza tego typu w Europie Centralnej - dobiegła końca.
W dniach 5-7 lutego br. w hali Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego w Warszawie w 5-ciu halach podzielonych na tematyczne sektory Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow i całkowitej powierzchni 14000 m2 spotkali się przedstawiciele branży reklamowej, w tym agencje reklamowe, drukarnie oraz sprzedawcy maszyn drukarskich, importerzy i producenci upominków (tzw. gadżetów), wydawnictwa, domy medialne z kraju i zagranicy.
Przedstawiciele firmy GJC Inter Media z Poznania, organizatora Targów szacują, że w tegorocznych spotkaniach udział wzięło ponad 570 wystawców, natomiast liczba wydanych wejściówek dla zwiedzających przekroczyła 12000.
Oprócz stricte wystawowej części imprezy uczestnicy w ramach RemaCongress mieli możliwość skorzystania w ciągu dwóch pierwszych dni z cyklu prelekcji i szkoleń prowadzonych przez wybitnych fachowców z branży. Do tematów poruszanych w trakcie wystąpień należały zasady projektowania skutecznej sprzedaży POS, obsługa agencji reklamowych, cyfrowa produkcja reklam POP, neuromarketing w sprzedaży, tajemnice pisania skutecznych e-maili i ofert do klientów, psychologiczne aspekty sprzedaży w internecie oraz mozliwości zwiększenia sprzedaży.
Dodatkową atrakcją dla zwiedzających była możliwość udziału w loterii, warunkiem uczestniczenia było jedynie wrzucenie imiennej wizytówki do urny i oczywiscie fizyczna obecność w trakcie losowania w drugim dniu targów (loteria przeznaczona wyłącznie dla zwiedzających). W tym roku nagrodą był skuter marki Peugeot Speedfight 3 Dark Side o wartości 10.000 zł.
Z kolei wszyscy wystawcy mogli wziąć udział w szeregu konkursów branżowych takich jak "Korony reklamy", "Gifts of the Year", "The Prize for Innovations", czy też "Catalogue of the Year". W poszczególnych kategoriach głosowali zwiedzający.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto