"W pewnym wieku ludzie zaczynają czytać gazety od końca, żeby dowiedzieć się, kto umarł. Wtedy myślą i o swojej przyszłości. Do nich właśnie chcemy trafić" - mówi w wypowiedzi dla Dziennika Wolf Tilmann Schneider, założyciel i redaktor naczelny pierwszej na świecie telewizji pogrzebowej.
Każdy będzie mógł, za 2 tys. euro, zamieścić w nowej telewizji 90 sekundowy materiał wspominający swojego bliskiego. Dla żyjących telewizja przygotuje materiały o najpiękniejszych cmentarzach na świecie, ubezpieczeniach na życie oraz reportaże z domów spokojnej starości. Widzowie będą mogli także korzystać z pomocy prawnika, który rozwiąże wszelkie problemy związane z pogrzebem i sprawami spadkowymi. Etos TV ma być dostępny bezpłatnie w telewizjach kablowych i na platformach cyfrowych.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?