Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"T-mobile" utraciło dane 15 milionów klientów.

Konrad Bąbol
Konrad Bąbol
Grafika nawiązująca do firmy "T-mobile".
Grafika nawiązująca do firmy "T-mobile".
Za bezpieczeństwo danych odpowiedzialna była firma "Experian".

Cyberprzestępcom udało się wykraść dane około 15 mln klientów operatora w bliżej nieokreślonym czasie. Na dany moment wiadomo jedynie, że dane pochodziły z okresu dwóch lat, czyli okolic 2013 roku. CEO "T-Mobile" uspokaja, że utracone dane nie dotyczyły numerów kart kredytowych czy kont bankowych. Wykradziono informacje, takie jak: imiona, nazwiska, daty urodzenia, adresy zamieszkania czy numery dowodów osobistych. CEO operatora deklaruje, że utrata danych zostanie wynagrodzona klientom, których dotknął problem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto