Fot Fot

Fot. ilustracyjna. (© Inetta, Creative Commons 3.0 http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hurghada_Mewa.JPG?uselang=pl)

Klienci biura Mati World Holidays od kilku dni nie mogą wrócić z wakacji w Egipcie i Tunezji. Dziś biuro ogłosiło, że jest niewypłacalne i poprosiło Urząd Marszałka Województwa Śląskiego o pomoc w ściągnięciu turystów do Polski.

Klienci biura przebywają na wakacjach w Tunezji i Egipcie. Aktualnie nie wiadomo ile osób skorzystało z oferty biura. Touroperator w oświadczeniu przesłanym do Śląskiego Urzędu Marszałkowskiego, zaznaczył, że nie ściągnie swoich turystów do kraju. "Po zapoznaniu się z bieżącą sytuacją dotyczącą powrotu klientów z Hurgady informujemy, że nie jesteśmy w stanie dalej kontynuować procedury powrotu. Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, niestety dłużej nie możemy zwlekać narażając klientów na kolejne stresy związane z ich powrotem do kraju. Proszę o pomoc w sciągnięciu klientów do Polski" - czytamy w oświadczeniu.

Jak podaje tvn24.pl, przedstawiciele biura tłumaczą, że do niewypłacalności przyczyniło się bankructwo linii lotniczych, obsługujące wyjazdy, błędu u egipskiego operatora oraz znaczące braki w płatnościach ze strony agentów biura.

Kwota gwarancyjna biura wynosi ok. 57 tys. euro.

Znajdź nas na Google+

Wydarzenia

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!