Od 1 do 3 lutego na terenie Centrum Targowego „Expo XXI” w Warszawie zakończyła się kolejna impreza promująca nowoczesne technologie do produkcji gadgetów i współczesnych materiałów do promocji.

Poznańska Firma GJC Inter Media jest właścicielem pomysłu. Od 8 lat realizuje tę imprezę, która ma za zadanie promować rynek reklamy. Obok imprezy w Warszawie firma organizuje także targi w innych częściach Europy. Przykładem są jedne z największych Targów RemaDays w Norymberdze w Niemczech oraz Kijowie na terenie Ukrainy.

Warszawskiej edycji RemaDays 2012 patronowała Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która skupia ponad 130 polskich firm z branży artykułów promocji. Pozostałymi głównymi patronami byli między innymi: Polska Izba Druku, Drukarnie.com.pl, Poligrafia, Agencja BTL. wydawnictwa Świat Poligrafii, Świat druku, Poligrafia, Raport branżowy.

Targi były podzielone na cztery tematyczne działy: reklama zewnętrzna i wewnętrzna, upominki i artykuły promocyjne, specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych - grawerowania - haftu, sektor branży poligraficznej.

Dodatkowo zorganizowano trzy bloki specjalistycznych konferencji. W środę dotyczyły one słodkich upominków, duńskiego designu, i kierunków rozwoju branży. W czwartek debatowano o USA i nowych globalnych możliwościach, wielokanałowym marketing w internecie, na temat "od pomysłu do dotacji, finansowanie projektów inwestycyjnych w poligrafii." W piątek zajęto się psychologią koloru w internecie i w dokumentach drukowanych oraz zastanawiano się, jak ściągnąć klienta do własnej firmy.

W tegorocznej imprezie brało udział ponad 570 wystawców z Polski, Anglii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Niemiec, Szwajcarii, Ukrainy, USA, Włoch.

Jak się okazało jednym z większych na terenie Polski ośrodków produkujących upominki, artykuły promocyjne jest właśnie region „Małopolska” oraz miasto Kraków.

Z Małopolski branżę reprezentowało 37 firm. Z samego Krakowa było 24 przedstawicieli.

Niestety tradycyjnie instytucje samorządowe, tak szczebla wojewódzkiego, jak miejskiego oraz inne instytucje szukają zbyt daleko producentów, a niewiele zlecają w rodzimym regionie.

Szkoda, że zgodnie z tradycją pierwszy dzień nie był dla branży i dziennikarzy, natomiast pozostałe dni dla osób odwiedzających targi.

Targi RemaDays mają niepowtarzalne walory. Pokazują nowoczesne technologie do powstawania ładnych, estetycznych i praktycznych materiałów promocyjnych.

Za rok znowu w Warszawie spotkamy się już na IX Targach RemaDays.

Portfel

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!