Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

A Ty gdzie to lubisz?

Kamil Ancygier
Kamil Ancygier
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:TWO-PEOPLE-ONE-WORK-Karin-Sulimma-Mounty-R_-P_-Zentara-Light-purse.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:TWO-PEOPLE-ONE-WORK-Karin-Sulimma-Mounty-R_-P_-Zentara-Light-purse.jpg
"Lubię na łóżku", "lubię na podłodze", "lubię na biurku"... Seria tajemniczych wpisów ogarnęła Facebook.

W ostatnich dniach na portalu społecznościowym Facebook pojawiły się tajemniczo i bardzo dwuznacznie brzmiące komentarze w stylu "lubię na... (biurku, podłodze itd.)". Mężczyźni w ciężkim szoku i z niedowierzaniem zadają sobie pytanie "o co chodzi?". Czy nagle większość ich koleżanek zaczęła otwarcie i publicznie zdradzać swoje dotąd głęboko skrywane, intymne fantazje?

Okazuje się, że nie do końca... Cała akcja jest zaplanowaną kampanią społecznościową prowadzoną przez fundację http://ww5.komen.org/ - Susan G. Komen for the Cure. Działania fundacji, która od początku swojej działalności zebrała już półtora miliarda dolarów, mają na celu przyciągnięcie uwagi jak największej ilości ludzi do problemu raka piersi (badania okresowe, leczenie i pomoc chorym). Nieprzypadkowo akcja jest organizowana właśnie teraz, ponieważ październik jest Miesiącem Walki z Rakiem Piersi.

Ale wciąż pozostaje pytanie: na czym polega tegoroczna intryga fundacji? Otóż do damskiej części użytkowników Facebooka została wysłana wiadomość, która zachęcała do wpisywania w swoim statusie, gdzie dana osoba lubi kłaść lub wieszać swoją torebkę po wejściu do domu.
Kampania bardzo spodobała się paniom i zaskakujące statusy rozprzestrzeniły się w szybkim tempie (najpierw, kilka dni wcześniej, w wersji angielskiej, zanim akcja dotarła do Polski). Pomysł po raz kolejny okazał się bardzo skuteczny, bo wzbudził również ogromne zainteresowanie wśród lekko zdezorientowanych mężczyzn.

W ubiegłym roku podobna akcja dotyczyła kolorów stanika i spotkała się z równie wysokim zainteresowaniem.

Zobacz również: https://naszemiasto.pl/wiadomosci24/

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak Disney wzbogacił przez lata swoje portfolio?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto