Bank "rozdaje" citroeny za używanie kart kredytowych

Redakcja
Zaproszenie na konferencję prasową przypominało kartę kredytową
Zaproszenie na konferencję prasową przypominało kartę kredytową Jan Piotr Ziółkowski
Milionowa, specjalnie oznakowana karta Cetelemu trafiła do Małgorzaty Stolarskiej - klientki, która złożyła wniosek o kredyt i kartę kredytową. Dziś w Almi Decor Cafe w Złotych Tarasach w Warszawie, wraz ze specjalną kartą, otrzymała kluczyki do citroena C3.

Slogan reklamowy stworzony właśnie przez Małgorzatę Stolarską - "Karta Cetelem asem w portfelu" najbardziej przypadł bankowi do gustu.

Cetelem Bank pojawił się w Polsce w 1998 r. Zajmuje jedno z czołowych miejsc na naszym rynku pod względem ilości wydanych kart kredytowych oraz odgrywa ważną rolę na rynku kredytów konsumenckich.

MasterCard współpracuje z Cetelem Bankiem od trzech lat. Ich wspólnym sukcesem jest wprowadzenie na rynek karty typu hiper C. Jak podaje Bankier.pl oferuje ona pakiet usług i przywilejów, m.in. jej posiadacze mają 5 proc. rabatu na zakupy we wszystkich hipermarketach i supermarketach.

Cetelem zachęca klientów banku, jak i sprzedawców kart kredytowych, do swoich usług konkursem w którym do wygrania jest 14 citroenów C3. Klient, który podpisze umowę kredytową i wyśle SMS-a można wygrać samochód; co ciekawe na taką nagrodę może też liczyć sprzedawca obsługujący zwycięskiego klienta.

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie