Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Biznes, seks, klient i ostatnia droga

Ewa Bo
Ewa Bo
Co zrobić, aby skutecznie sprzedać dany produkt? Trzeba go dobrze zareklamować. Przecież od dawna wiemy, że reklama jest dźwignią handlu.

Biznes, seks i klient

Firmy chcąc wypromować swój produkt na rynku coraz częściej
w reklamach wykorzystują erotykę i seks. Nie ma znaczenia co chcą sprzedać. Czy to proszek do prania, czekoladki czy odzież. Ważne by było seksownie. Wtedy jest szansa na przyciągnięcie klienta. Bo seks działa jak magnes. A "klient nasz pan".

W roku ubiegłym dużą popularnością cieszył się pewien salon fryzjerski dla mężczyzn, w którym panie pracowały w samej bieliźnie (zobacz link)).

Pewna firma produkująca trumny także postanowiła postawić na rozbierane reklamy.
Rozebrane modelki kuszą potencjalnych klientów. Z jakim skutkiem? Czy wzrosła sprzedaż? To zapewne pozostanie tajemnicą.

Czy podoba Wam się taka reklama? A może ktoś uważa, że granice dobrego smaku zostały przekroczone? Co o tym sądzicie? Podzielcie się uwagami.

A teraz zobaczcie filmik.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto