Rusza kampania jednego z polskich piw, którą zobaczymy w prasie, telewizji, internecie oraz w tzw. reklamie zewnętrznej. Reklama ma promować konkurs dla konsumentów. Zobaczymy w niej czwórkę artystów: rysownika satyrycznego Marka Raczkowskiego, kabareciarza i aktora Stanisława Tyma, piosenkarkę Monikę Brodkę i muzyka Tymona Tymańskiego.
Prawa rynku są nieubłagane i skoro są firmy płacące niezłe stawki za udział w reklamie, artyści korzystają z propozycji. Szkoda, że widzowie ostatnio często oglądają niektórych satyryków w reklamach, a nie mogą podziwiać ich satyrycznej twórczości.
Instahistorie z VIKI GABOR
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?