Call of Duty: Warzone SEZON 3. Nowa mapa, nowe bronie. Co warto wiedzieć na początek?

DW
Call of Duty: Warzone SEZON 3. Nowa mapa, nowe bronie, zmiany w dodatkach do broni i zmiany statystyk. Co warto wiedzieć na początek?
Call of Duty: Warzone SEZON 3. Nowa mapa, nowe bronie, zmiany w dodatkach do broni i zmiany statystyk. Co warto wiedzieć na początek? Raven Software
Warzone SEZON 3. Wieczorem 22 kwietnia rozpoczął się 3. sezon Call of Duty Warzone - najpopularniejszego battle royala, który zgromadził aż 100 milionów graczy. Darmowa gra akcji po raz kolejny zabiera nas do Verdańska, ale nieco odmienionego. Pojawiły się też nowe modele broni, a także wiele zmian w obecnych już w grze. Zobacz listę zmian trzeciego sezonu Warzone!

Warzone sezon 3. Jakie zmiany?

Nowa mapa
Raven Software i Activision zapowiedziały kolejny sezon popularnego battle royala bombą. I to dosłownie. Na rozgrywanej bowiem od roku mapie Verdańska gracze mierzyli się ze sobą przez cały czas. Od jakiegoś czasu gracze otrzymywali powiadomienia o zagrożeniu atomowym. Z dnia na dzień w coraz większej liczbie lokacji pojawiały się plagi zombie. Ostatecznie, podczas wieczornego eventu 21 kwietnia, opanowały one całą mapę, a Verdańsk został obrócony w pył za pomocą jednej atomówki.

Wieczorem 22 kwietnia otrzymaliśmy za to wstęp do nowego sezonu. Ten przenosi nas do... Verdańska, ale w roku 1984. Otrzymaliśmy więc bardzo podobną mapę do poprzedniej edycji, z tym, że pojawiło się na niej wiele nowości (czy też starości). Odmieniony stadion, zupełnie nowe budynki, kilka nowych lokacji i wiele innych. Wszystko to osadzone w czasach Zimnej Wojny.

Patch notes
W końcu! Dopiero po ponad roku od pierwszych gier w gronie 150 graczy, otrzymali oni jasny komunikat zmian w postaci patch notesów. Gracze nie muszą już zgadywać, która broń będzie mocniejsza po łatce, która będzie słabsza, a która kompletnie zepsuta. Wszystko zostało szczegółowo opisane przez Raven Software, które nie dość, że zaczęło się skrupulatnym przedstawianiem danych, to w dodatku o wiele szybciej reaguje na meta-grę. Choćby pistolety Sykov, które zostały osłabione zaledwie trzy dni po ich globalnym odkryciu.

Oto lista większych zmian w sezonie numer 3:

GENERALNE:* Technologia NVIDIA DLSS jest już dostępna w Call of Duty®: Warzone na PC

  • Gracze z kartami graficznymi NVIDIA GeForce RTX mogą włączyć NVIDIA DLSS, aby zwiększyć wydajność i grać w wyższych rozdzielczościach i ustawieniach graficznych.

  • Opcja włączonego mikrofonu w całym lobby na koniec gry została wyłączona w trybach z nieskończoną mechaniką odradzania się.

  • Tabela rangi gracza będzie teraz wyświetlać prawidłowe ikony rangi w raporcie po akcji.

    ROZGRYWKA

  • Leżące w mieście łupy znacznie się zmieniły. Od teraz ze skrzynek wyskakują wyłącznie bronie z Black Ops Cold War, w tym nowy szwajcarski karabin snajperski K31 i pistolet maszynowy PPSh-41

  • Jako schematy pojawią się tylko legendarne bronie

  • Gracze nie otrzymują już obrażeń podczas używania tarczy balistycznej w zwarciu, ani w momencie, gdy gracz otrzyma uderzenie termitem.

  • Przyczepienie Semtexu do gracze będzie teraz zawsze powodować jego powalenie.

    USUNIĘTE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd z większością luf Cold War, w których strzelanie z biodra i kołysanie się podczas ADS były zwiększane, choć nie powinny.

  • Naprawiono błąd z niektórymi optykami ZRG 20 mm, które wyłączały możliwość wstrzymania oddechu.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że po śmierci niektóre łupy spadały w bliskiej odległości.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że jeśli gracz został powalony podczas zmiany miejsca w pojeździe, stawał się niewrażliwy na obrażenia / niewidzialny.

  • Naprawiono błąd powodujący, że opcja losowego wyboru operatora wybierała tylko operatorów Koalicji z Modern Warfare.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że czwarty cel misji operatora Bakera nie był prawidłowy.

  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre modele operatorów wyglądały na bezgłowe podczas korzystania z FFAR 1.

    BRONIE

  • Nazwy amunicji zostały zaktualizowane dla broni Cold War.

  • Celownik FFAR 1 został zaktualizowany, aby pasował do innych karabinów szturmowych.

    Nowe bronie:

  • PPSh-41: SMG - Poziom 15 battle passa.

  • Swiss K31: Sniper Rifle - Poziom 31 battle passa.

    Karabiny szturmowe:

  • Cold War AK-47 - Wzór odrzutu AK-47 z Cold Wara sprawił, że jego wady były znacznie bardziej widoczne niż zalety. Wygładzono jego odrzut, aby był łatwiejszy do kontrolowania. Jeśli jesteś celny lub dobrze radzisz sobie z odrzutem, to AK-47 z Cold Wara będzie teraz dość skuteczny na większości dystansów.

  • FARA 83
    Zwiększono minimalne obrażenia z 25 do 26
    Zmniejszono maksymalne obrażenia z 33 do 31
    Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 17%
    Zmieniono wzór odrzutu

    Jako szybkostrzelny AR ze stosunkowo silnym odrzutem, uznano, że FARA 83 i FFAR 1 za bardzo się pokrywają. Zmniejszono jego odrzut i poprawiono jego profil obrażeń, aby był bardziej opłacalny na średnim dystansie.

  • FFAR 1
    Zmniejszono maksymalne obrażenia z 30 do 27
    Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszony o 15%
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,1 na 1
    Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,1 na 1
    Prędkość ADS nieznacznie spadła

    Dzięki dużym obrażeniom, szybkostrzelności i konkurencyjnej wielkości magazynka, FFAR 1 cieszył się od dawna dużym zainteresowaniem na krótkim i średnim dystansie. Kiedy broń jest tak bezwzględnie skuteczna, że likwiduje praktycznie całą kategorię broni z użytku, należy się nią zająć. FFAR 1 pozostanie przyzwoitą opcją po tej zmianie, ale teraz powinien być preferowanym stylem gry, a nie koniecznością.

  • Groza
    Lekko zwiększony odrzut
    Prędkość ADS nieznacznie spadła
    Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,3 na 1,1

    Ta zmiana jest raczej środkiem ostrożności. W przypadku braku FFAR 1 spodziewamy się, że Groza otrzyma duży buff, aby zająć jego miejsce. Raven Software zamierza, aby Groza była na tyle groźnym karabinem, co FFAR 1.

  • Krig 6
    Mnożnik obrażeń głowy zmieniony z 1,4 na 1,5
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1 na 1,3
    Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 na 1,1
    Zmieniono mnożnik obrażeń dolnej części tułowia z 1 na 1,1

    Krig 6 od dawna był w cieniu innych gwiazd w kategorii AR. Ta zmiana pozwoli na bardziej konkurencyjny czas zabijania, biorąc pod uwagę, że strzały padają w odpowiednie części ciała.

  • QBZ-83
    Zwiększona prędkość ruchu
    Zwiększona prędkość ruchu ADS
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1 na 1,2
    Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 na 1,1

    QBZ otrzymał nieco większą mobilność, dzięki czemu opłacalne będzie strzelanie i poruszanie się jednocześnie.

    Pistolety maszynowe:

  • LC10
    Prędkość pocisku nieznacznie wzrosła

  • Mac-10
    Zmniejszono maksymalne obrażenia o 1

    To kolejna zapobiegawcza zmiana mająca na celu promowanie różnorodności. Mac-10 jest zarówno popularny, jak i przyjemny w użyciu. Częścią tego, co sprawia, że ​​gra na Mac-10 jest uczciwa, jest to, że jego zalety są porównywalne z wadami. W tym miejscu pojawiają się umiejętności gracza. Wiedza o tym, kiedy i na jaką broń należy zamienić się podczas starcia, jest aspektem wysokich umiejętności. Chociaż ta zmiana zwiększa czas zabijania Mac-10 tylko o około 10%, jest to dobre miejsce, aby zachęcić do nieco większych zmian w kategorii SMG.

    Karabiny snajperskie:

  • Pellington, 703
    Zwiększona prędkość ADS
    Czas wyciągania broni nieznacznie się wydłużył

    Karabiny taktyczne

  • AUG Cold War
    Czas między seriami wydłużony o 33%
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,8 na 1,3

  • M16
    Czas między seriami zwiększony o 10%
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,8 na 1,1

    AUG i M16 były w stanie osiągnąć wysoką szybkostrzelność, która pozwoliła jego posiadaczowi zanegować niezbędny filar identyfikacyjny karabinów seryjnych - celność. Ze względu na ich ekstremalną szybkostrzelność i zadającą potworne obrażenia serię, strzały nie musiały być nawet wyjątkowo celne, aby powalały rywala. Dzięki tej zmianie i dużym zmianom luf w dodatkach do broni, szybkostrzelność jest teraz właściwie wyważona między celnością, obrażeniami i szybkostrzelnością.

Wideo

Materiał oryginalny: Call of Duty: Warzone SEZON 3. Nowa mapa, nowe bronie. Co warto wiedzieć na początek? - GRA.PL

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie