Badania zostały przeprowadzone przez firmę Market Side na reprezentatywnej próbie mieszkańców miast większych niż 100 tys. 47 proc. z nich robi zakupy w Biedronce. Kolejne miejsca zajmują Real i Carrefour z 33 proc. wskazań. Jedynie 27 proc. Polaków robi zakupy w tej samej sieci handlowej. Nie jest to zaskoczeniem, gdyż rynek handlowy w Polsce jest różnorodny.
Mieszkańcy dużych miast mają duży wybór i gdzie indziej robią duże zakupy, a gdzie indziej drobne. Idą tam gdzie jest bliżej.
Czytaj także: "Kupuję w Biedronce. Jestem ubogi". Tysiące osób lubi to na Facebooku
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?