Ćwiczenia na brzuch – TOP 10 propozycji do wykonania w domu, plenerze lub klubie fitness © yurok/123RF
[1/12]

Ćwiczenia na brzuch – TOP 10 propozycji do wykonania w domu, plenerze lub klubie fitness

Płaski brzuch to nie tylko zasługa dobrej diety – niezbędna jest też odpowiednia stymulacja mięśni tułowia. Właściwy zestaw ćwiczeń sprawi, że będzie on mocniejszy i smuklejszy, co przełoży się też na wygląd całej sylwetki. I choć nie możemy decydować o tym, które pokłady tkanki tłuszczowej organizm będzie spalać w pierwszej kolejności, ćwicząc brzuch sprawimy, że ta partia ciała będzie zmieniać swój wygląd najszybciej.

Nie wszystkie proponowane ruchy wzmacniają bezpośrednio mięśnie brzucha – niektóre z nich stanowią przeciwwagę dla ruchów spinających, a inne pomagają wzmacniać tułów i stabilizować kręgosłup, przez co wykonywanie ich razem przynosi lepsze efekty.

Polecamy TOP 10 ćwiczeń na płaski brzuch, które można wykonywać wszędzie!

Co zrobić, żeby mieć płaski brzuch? Pomogą w tym ćwiczenia, które wpłyną też na postawę ciała i sprawią, że cała sylwetka stanie się smuklejsza. Polecamy 10 topowych elementów codziennego minitreningu, które poprawią wygląd środkowych partii ciała i pomogą wyszczuplić talię.

Najnowsze wiadomości

reklama