Niwelowanie negatywnych odczuć, eliminowanie niepokoju w potencjalnych odbiorcach, współtworzenie dobrego wizerunku opartego na wiarygodności, działanie na rzecz rozwoju i utrzymania stabilności marki jak również motywowanie do poszukiwań i wywoływanie zwykłej ludzkiej ciekawości to główne, ułatwiające dalsze kroki marketingowcom zadania specjalistów ds. Public Relations.
PR dzięki wykorzystywaniu metod przekonywania, wyjaśniania w prosty i przystępny sposób, docierania do różnego rodzaju odbiorców zapewnia wyższe zyski związane z inwestycjami niż najskuteczniejsze działania marketingowe, takie jak reklama, marketing społeczny czy też promocja sprzedaży. Ponadto, PR dociera do takich informacji, które nie są dostępne dla merketingowców, a które niezwykle usprawniają planowanie.
PR wspiera marketing w procesie przekazywania informacji. Dzięki niemu są one udostępnione w przejrzysty, łatwy do zrozumienia i zapamiętania sposób. PR stawia przede wszystkim na regularność i nieprzerwalność w procesie przekazywania komunikatów. To bardzo ważna zasada w pracy PR-owców, często ze względu na niezrozumienie źle oceniana i z uwagi na długofalową efektywność krytycznie postrzegana.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?