Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czy w przyszłości media pozostaną w centrum uwagi PR?

Redakcja
Im większy nastąpi postęp technologiczny, tym szybciej media będą się rozwijać. Wobec tej tendencji menadżerowie PR będą mieli w przyszłości do wyboru mnóstwo kanałów informacyjnych.

Z rozkwitem nowych technologii wiąże się jednak kilka zmian. Jedną z nich może okazać się zmniejszenie zainteresowania dotyczącego tradycyjnego postępowania w procesie pozyskiwania informacji. Mnóstwo treści przekazywanych obecnie mediom pochodzi właśnie od PR. Natomiast dziennikarze nie potrafią już zapobiec fali rozlewającego się pluralizmu w mediach. Liczba słuchaczy radia i widzów telewizji spada, a to wszystko dlatego, że odbiorcy nie tolerują już narzucanego przez media ograniczonego, stworzonego przez nie same obrazu świata.

Na tej podstawie można założyć, że media przez najbliższe lata będą nadal istotnym kanałem informacyjnym dla PRu, ale z biegiem lat ich rola stopniowo będzie się zmniejszać. Tym samym dotychczasowe granice pomiędzy PR, a tradycyjnie pojmowanym dziennikarstwem zaczną zanikać. Natomiast zauważalny stanie się, dotychczas znacznie ograniczony, czynny udział w mediach widzów i słuchaczy.

Monopol wielkich producentów programów telewizyjnych stopniowo zastąpiony zostanie czynnym udziałem w mediach wielu mniejszych organizacji i osób prywatnych. Innymi słowy, w przyszłości poszczególne, niezależne podmioty będą utożsamiać media z forum dyskusyjnym, na którym każdy uprawiony zostanie do zabrania głosu w dyskusji.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto