Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Emerytki z Kocudzy i narkobiznes

Redakcja
W24
"Boże zbaw Anglię"! Przedstawiciele angielskich mediów nakręcani tematem rasizmu akurat u nas i akurat na Euro 2012, nie oszczędzili nawet emerytek z polskiej wsi Kocudza. Sugerują, że mogą mieć one jakieś powiązania z narkobiznesem!

Poczytny brytyjski brukowiec "Daily Star" zaatakował " ni z juszki, ni z pietruszki" zespół "Jarzębina", którego piosenka "Koko Euro Spoko" wygrała w głosowaniu publiczności i telewidzów na hit Euro 2012. Wydawałoby się, że dla
wyrafinowanych Anglików takie "byle co" nie jest warte rozgłosu na brytyjskich
wyspach.

A jednak! Dociekliwy dziennikarz "Daily Star" odkrył w tekście piosenki ukryty przed światem niebezpieczny przekaz. Otóż, gospodynie domowe ze wsi Kocudza zachęcają nas i społeczność międzynarodową do zażywania kokainy!

Wykorzystały Euro do kryptoreklamy. Autor jeszcze nie odkrył ich powiązań z kolumbijskimi kartelami, ale przy takiej dociekliwości i nadinteligencji rychło to
odkryje. Epokowe odkrycie zasadza się na słowie: "koko". Pisze: "Tytuł piosenki
budzi zdziwienie, ponieważ "koko" w polskim slangu oznacza kokainę. Utwór wysyła zły przekaz do młodzieży."

Gdyby autor tej bzdury nie był angielskim ignorantem, wiedziałby, że słowo "koko" wzięło się od polskiej kury-kokoszki i że takim dźwiękiem naśladuje się jej głos: ko-ko-ko... No i potrzebny był rym do "spoko". To nie ten niewinny utwór "wysyła zły przekaz do młodzieży", ale sam autor artykułu wysyła przekaz: głupi jak Anglik. Ko-ko-ko...Kokaina!

P.S - Przepraszam mądrych Anglików. Tylko dlaczego nabrali wody w usta?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto