Getin Noble Bank dba o najwyższą jakość obsługi

Materiał informacyjny Getin Bank

Jakość przede wszystkim

Minęło już ponad pół roku, odkąd pandemia COVID-19 dotarła do Polski, zmuszając wszystkich do zweryfikowania planów i sposobów funkcjonowania. Zmieniła ona również oblicze polskiej i światowej bankowości, stawiając przed sektorem nieznane wcześniej wyzwania.

W odpowiedzi na nie Getin Noble Bank wdrożył nowe rozwiązania technologiczne, podwyższył standardy bezpieczeństwa oraz wprowadził ułatwienia dla Klientów. Nie zmienił się natomiast priorytet Banku: zapewnienie najwyższej jakości obsługi we wszystkich kanałach kontaktu.

W pierwszej kolejności Getin Noble Bank zatroszczył się o bezpieczeństwo i zdrowie Klientów i Pracowników. W placówkach wprowadzono środki bezpieczeństwa oraz podniesiono limity transakcji bezgotówkowych niewymagających potwierdzenia kodem PIN. W oddziałach wprowadzono zasady obsługi zgodnie z zalecanymi normami bezpieczeństwa. Starania te zostały docenione przez ekspertów. Według portalu Mojebankowanie.pl Getin Noble Bank został uznany za bank dobrze przygotowany do świadczenia usług finansowych w czasie pandemii. Specjaliści ocenili ponad 10 banków, przyglądając się ich przygotowaniu do świadczenia wysokiej jakości usług w oddziałach. Bank zdobył również 1. miejsce w badaniu poziomu obsługi Klientów otwierających konta w kanałach zdalnych.

To nie jedyne wyróżnienia jakościowe, jakie otrzymał w ostatnim czasie Getin Noble Bank. Zdobył również piąty rok z rzędu nagrodę za jakość obsługi klienta w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. To jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce, a Getin Noble Bank został wysoko oceniony aż w dwóch głównych kategoriach: Klient Zdalny oraz Bank dla Kowalskiego. W badaniu mierzone były m.in. przyjazność rozmowy, przyjazność i szybkość procesów obsługowych, korzystanie z bankowości mobilnej oraz przygotowanie do obsługi w czasie epidemii.

W czerwcu Getin Noble Bank zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Coroczny ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. Nagroda przyznawana jest przez Klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku bankom, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz wysoką jakość obsługi.

Liczne nagrody, od lat zdobywane w prestiżowych rankingach, potwierdzają, że Getin Noble Bank skutecznie realizuje swój cel i oferuje obsługę na najwyższym poziomie.

Zdalnie i bezpiecznie

Zmienia się sposób obsługi Klientów bankowych. Coraz częściej Klienci wybierają bankowość mobilną i internetową. Getin Noble Bank nieustannie udoskonala funkcje aplikacji mobilnej i wprowadza nowe, wygodne rozwiązania. Przykładowo, aby zminimalizować konieczność wizyt w placówkach Bank umożliwił otwarcie konta za pomocą selfie: potrzebny jest jedynie smartfon z systemem Android lub iOS. Założenie rachunku jest możliwe w kilku prostych krokach. Wypełnienie wniosku zajmuje tylko chwilę a konto w dni robocze staje się aktywne maksymalnie w ciągu kilku godzin.

W najbliższych miesiącach Getin Noble Bank chce nadal doskonalić standardy obsługi, podnosić poziom bezpieczeństwa bankowości elektronicznej i wprowadzać nowoczesne rozwiązania, odpowiadające zmieniającym się potrzebom. Priorytetem pozostanie jednak zapewnienie maksymalnego poziomu satysfakcji Klientów oraz dalszy rozwój, tak ważnych obecnie, bankowości mobilnej i internetowej.

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3