Oknoplast podpisał umowę sponsorską z Interem do końca sezonu 2012/2013. Polska firma będzie mogła wykorzystywać logo włoskiego klubu w promocji swoich wyrobów, a logo Oknoplastu będzie widoczne podczas meczów na stadionie Interu.
Krakowski producent okien z PCV istnieje od 1994 r. i sprzedaje oraz produkuje swoje wyroby w całej Europie. W ubiegłym roku sprzedał w Europie milion okien. We Włoszech funkcjonuje od pięciu lat i ma ponad 400 firmowych punktów, a w 2011 r. zanotował 20-procentowy wzrost sprzedaży informuje
gazeta.pl.
Prezes Oknoplastu Mikołaj Placek sądzi, że sponsorowanie słynnego Interu pozwoli jego firmie dotrzeć do fanatycznych i zakochanych w piłce nożnej kibiców włoskich, również tych poza Italią. Oknoplast sponsorował już ostatni mecz Interu z Lazio, wygrany przez mediolańczyków 2:1.
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?