Już 450 stacji MOYA - imponujący rozwój polskiej marki paliwowej

Materiał informacyjny Moya
Historia sukcesu marki MOYA rozpoczęła się w 2009 roku, kiedy powstała pierwsza stacja paliw pod jej charakterystycznym niebiesko-czerwonym szyldem. Od wielu lat sieć MOYA jest liderem pod względem tempa rozwoju, ustanawiając jednocześnie wysokie standardy jakości oferty, jak i obsługi. Grupa Kapitałowa Anwim, operator sieci MOYA, kończy 2023 rok z imponującą liczbą 450 stacji i nie zamierza zwalniać tempa. W kolejnym roku przybędzie 50 nowych punktów.

MOYA, najdynamiczniej rozwijająca się sieć stacji paliw w Polsce, otworzyła dziś punkt numer 450. Jubileuszowy obiekt znajduje się w województwie dolnośląskim, w miejscowości Strzegom (DK5). Zagęszczanie sieci stacji paliw w całym kraju to jeden z kluczowych kierunków rozwoju firmy Anwim, właściciela sieci. Nie mniej ważny jest rozwój jakościowy, a także ukierunkowanie na ekologię.

Trzy formaty stacji paliw i krok ku elektromoblilności

MOYA jest jedyną w Polsce siecią, która rozwija równolegle trzy koncepty stacji paliw. Pierwszy z nich, stacje obsługowe, dysponują m.in. sklepem wielobranżowym i konceptem kawiarniano-gastronomicznym Caffe MOYA. Stacje automatyczne przystosowane są do obsługi klientów flotowych, którzy korzystają z programu MOYA firma lub innych partnerskich programów. Z kolei oferta samoobsługowych stacji MOYA express skierowana jest zarówno do klientów detalicznych i biznesowych. Wszystkie trzy koncepty doskonale się sprawdzają i będą nadal rozwijane. Ale jest jeszcze jeden ważny kierunek rozwoju sieci MOYA. To elektomobilność. Firma inwestuje m.in. w budowę sieci punktów ładowania pojazdów elektrycznych oraz produkcję i dystrybucję prądu z odnawialnych źródeł energii. Dzięki współpracy z innymi dostawcami, klienci MOYA już niebawem będą mieli dostęp do około 1 tys. punktów ładowania pojazdów elektrycznych w całym kraju. Docelowo będzie to minimum 4 tys. punktów własnych do 2030 r., a łącznie z punktami sieci partnerskich, nawet 10 tys. Podobnie, jak w przypadku sieci stacji paliw, firmie zależy, aby klienci MOYA mieli dostęp do punktów ładowania zarówno przy głównych trasach tranzytowych, jak i drogach krajowych, w mniejszych miejscowościach oraz w aglomeracjach.

Dużo więcej niż stacja paliw

Klienci oczekują, że stacje paliw będą małymi centrami handlowo-usługowymi, na których zatankują, zrobią zakupy, zjedzą posiłek, odpoczną. I takie są właśnie obsługowe stacje MOYA, których nieodłączną częścią jest nowoczesna i jednocześnie przytulna przestrzeń Caffe MOYA. Firma przykłada dużą wagę do standaryzacji punktów MOYA, a każdy nowy obiekt jest wybudowany lub zaadaptowany zgodnie z najnowszymi trendami designu, w tym przestrzeni gastonomiczno-wypoczynkowej. Klienci czują się tu jak w domu, co dotyczy zarówno aranżacji wnętrza, jak i utrzymania nienagannej czystości. Sieć inwestuje także w najlepsze urządzenia gastronomiczne, takie jak ekspresy do kawy czy specjalistyczne piece. Jeśli chodzi o samo menu, to pyszna kawa i chrupiące hot-dogi nie mają sobie równych. Klienci chcą jeść świeże i zdrowe posiłki, dlatego kanapki, zapiekanki czy hamburgery dostępne w Caffe MOYA przyrządzane są na miejscu na pieczywie z certyfikatem „Clean label”, który jest gwarancją wysokiej jakości składników, bez dodatku konserwantów i środków spulchniających.

Działające na stacjach MOYA 7 dni w tygodniu sklepy wielobranżowe to z kolei miejsca, gdzie można zaopatrzyć się nie tylko w produkty pierwszej potrzeby. Szeroka oferta produktów spożywczych, w tym przekąsek, a także asortymentu przemysłowego i specjalistycznych produktów motoryzacyjnych odpowiada na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.

MOYA dla dużego i małego biznesu

MOYA już od ponad dziesięciu lat z sukcesem rozwija program flotowy dla klientów biznesowych – MOYA firma. Najważniejszym jego zadaniem jest umożliwienie użytkownikom optymalizacji kosztów poprzez atrakcyjne rabaty na paliwa oraz zbiorcze faktury upraszczające proces rozliczania tankowania. Stosowanie kart MOYA firma zapewnia ponadto pełną kontrolę nad dokonanymi tankowaniami. Anwim zachęca do korzystania z aplikacji mobilnej i wirtualnych kart, ale dla grupy klientów, którzy preferują tradycyjne metody płatności, firma przygotowała specjalne ekologiczne karty. Zostały one wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu. Co ciekawe, dodatek, który został użyty w produkcji tego materiału, przyspiesza ich biodegradację. W ramach programu flotowego, Anwim proponuje unikalne rozwiązanie dla małych i mikro przedsiębiorstw oraz jednoosobowych działalności gospodarczych – MOYA Mikrofirma. Każdy podmiot, bez względu na ilość tankowanego paliwa czy liczbę aut we flocie, może korzystać ze zniżek na każdej stacji MOYA w całym kraju. Rejestracja odbywa się online, bez konieczności podpisywania fizycznej umowy.

Pół miliona użytkowników aplikacji Super MOYA

W 2023 roku sieć wprowadziła aplikację mobilną Super MOYA, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i ogromnym zainteresowaniem użytkowników indywidualnych. Aplikacja w ciągu nieco ponad pół roku od wprowadzenia została pobrana przez 500 000 użytkowników. Super MOYA umożliwia gromadzenie punktów lojalnościowych za zakupy lub tankowanie, otrzymywanie rabatów na paliwo, bądź produkty ze strefy gastronomicznej Caffe MOYA czy korzystanie z map z lokalizacjami stacji paliw MOYA. Aplikacja Super MOYA jest dostępna do pobrania za darmo na urządzenia z systemem iOS i Android. Na stacjach paliw MOYA znajdują się plakaty z QR kodami, które przekierowują użytkowników do strony z linkami do instalacji aplikacji. Proces rejestracji zajmuje tylko chwilę, umożliwiając szybki dostęp do wszystkich korzyści oferowanych przez Super MOYA. A jest ich naprawdę wiele!

Zapraszamy na stacje MOYA!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto