Przed każdym wylotem VIP-ów sprawdzane jest niemal wszystko. Załoga, samolot na zewnątrz i wewnątrz. Takie same procedury obowiązują maszynę rezerwową.
Płk. Ryszard Raczyński, szef 36. specjalnego pułku lotnictwa transportowego, przyznał w rozmowie z "Naszym Dziennikiem", że 10 kwietnia takiej maszyny nie wystawiono ponieważ tego dnia drugą maszyną nie dysponował.
Instrukcja HEAD istnieje od 2009 roku, została zatwierdzona przez ministra Bogdana Klicha. MON twierdzi jednak że HEAD nie nakazuje jak zorganizować lot VIP-ów, tylko instruuje jak powinna wyglądać organizacja lotu VIP-ów.
Więcej w " Naszym Dzienniku".
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?