Film "The Interview" wyświetlany był w około 320 kinach. To jedna dziesiąta planowanej początkowo sieci dystrybucji. Nie przeszkodziło mu to w zarobieniu w pierwszym dniu wyświetlania 1 mln dolarów. Sony Pictures udostępniło też obraz w internecie. Wyprodukowanie filmu kosztowało 44 mln dolarów.
"Biorąc pod uwagę niezwykle trudne okoliczności, jesteśmy bardzo wdzięczni widzom w całym kraju, którzy poszli do kin na "The Interview" w pierwszym dniu jego nietypowej dystrybucji" - podało Sony cytowane przez TVN24.pl.
W listopadzie doszło do ataków hakerskich na serwery Sony Pictures. Hakerzy przedstawiający się jako Strażnicy Pokoju domagali się zablokowania dystrybucji filmu. Wykradziono poufne dane wytwórni, w tym korespondencję dotyczącą nowych produkcji. Sony początkowo zawiesiło premierę filmu. Gdy FBI poinformowało, że w atak zamieszana jest Koreańska Republika Ludowo-Demokratyczna głos zabrał Barack Obama. Prezydent Stanów Zjednoczonych zapowiedział "proporcjonalną odpowiedź" na ataki "w dogodnym miejscu i czasie".
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?