Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013 w Rzeszowie.

Redakcja
Bogdan Węgrzynek Public Relations
Bogdan Węgrzynek Public Relations Archiwum Menu Group
W dniach od 18 do 20 kwietnia 2013 roku w Hotelu Rzeszów odbył się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Tegorocznej konferencji przyświecało hasło „Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych".

Ponad 200 ekspertów i specjalistów z zakresu PR oraz zaproszonych gości przyjechało do Rzeszowa, aby wziąć udział w jakże ważnym, corocznie odbywającym się branżowym wydarzeniu. Wśród prelegentów znaleźli się zarówno praktycy PR, jak i teoretycznie zajmujący się PRem naukowcy. Swoją obecnością kongres zaszczycili również pasjonaci Public Relations.

Wszyscy zgromadzeni na kongresie uczestnicy nie tylko podsumowali dotychczasowe przemyślenia, ale przede wszystkim dyskutowali na temat przyszłości, wyzwań przed jakimi stoi i będzie stała branża PR, jak również skupili się na problemach współczesnej i przyszłej komunikacji. Wszyscy prelegenci położyli nacisk na kwestie finansowe i zgodnie uznali, że odgrywają one niezwykle istotną rolę w podejmowaniu wszelkiego rodzaju inicjatyw. W związku z tym zwrócono uwagę na źródła pozyskiwania funduszy oraz na specjalnie uruchomione w tym celu programy finansowania.

Program kongresu obfitował w rozmowy, wypowiedzi i prelekcje praktyków biznesu i osób zawodowo zajmujących się Public Relations. Postaci biznesu, które zaszczyciły kongres swoją obecnością to między innymi Rafał Motriuk – Korespondent naukowy Polskiego Radia, współpracownik BBC; Tomasz Machała – Dyrektor zarządzający, redaktor naczelny NaTemat; Mateusz Tułecki – Doradca Zarządu ds. Marketingu i PR Satus Venture; Bohdan Pawłowicz – Członek Zarządu IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce, Właściciel Pawłowicz Business Solutions; Bogdan Węgrzynek Prezes Zarządu OKIP, właściciel Grupy Promotorskiej Menu Group, Adam Polanowski – Prezes Zarządu Grupy Polanowscy Nieruchomości; Agnieszka Piskała – Nestlé Polska SA; Barbara Labudda – Prezes Zarządu Synertime Sp. z o.o.; dr Mariusz Sokołowski – Rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji; Paweł Trochimiuk – Prezes Zarządu Partner of Promotion; Adam Łaszyn – Prezes Zarządu, Alert Media Communications, Przewodniczący Rady Związku Firm PR; Rafał Czechowski – Dyrektor Zarządzający, Imago Public Relations; Szymon Sikorski – Prezes Zarządu, Publicon Sp. z o.o., Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia PR;
Barbara Sołtysińska – Prezes Livebrand Communications; Michał Romanowski – Marketing Manager; Józef Natonek – Prezes Zarządu MPWiK Sp. z o.o. w Jaworznie; Mateusz Krogulec – Business Development Director, Livebrand Communications; Jarosław Reczek – Dyrektor Departamentu Promocji; Krzysztof Jakubiak – Corporate PR Director, Polpharma Group; Zbigniew Lazar – Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations; Marcin Szczupak – Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów; Marek Wróbel – NeuronPR, Fundacja InternetPR; Julia Kozak – Wiceprezes ZFPR, Dyrektor Zarządzający, Fleishman-Hillard Polska; Michał Sadowski – Prezes Zarządu, Brand24; Krystian Dudek – Dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych Grupy PRC, Członek Rady Nadzorczej PSPR; Paweł Cyz – Rzecznik prasowy Międzynarodowych Targów w Krakowie; Sebastian Bykowski – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów; Jerzy Ciszewski – Prezes Zarządu, Ciszewski PR; Łukasz Szymański – Specjalista ds. e- Marketingu, Ideo Sp. z o.o.; Ewa Mittelstaedt – Managing Director, Monday PR; Rafał Czechowski – Prezes Zarządu, ImagoPR; Magdalena Skarżyńska – Account Director, Monday PR; dr Dariusz Tworzydło – Uniwersytet Wrocławski, Exacto sp. z o.o. i wielu innych.

Tematyka wystąpień dotyczyła najważniejszych wydarzeń PR jakie miały miejsce w ubiegłym roku, PRu okiem mediów, komunikacji start’upów, wyzwań stojących przed branżą na przestrzeni najbliższych dziesięciu lat, nowych technologii i finansowania działań PR, zmian w mediach i konsekwencji dla PR z tego wynikających, monitoringu Internetu w służbie PR, kryzysu komunikacji międzykulturowej etc.

Oprócz wystąpień ekspertów z zakresu PR, po raz pierwszy na kongresie wprowadzona została formuła warsztatów, praktycznych rozmów, spotkań, prowadzenia konwersacji „face to face”. Stworzono specjalne bloki tematyczne, dzięki czemu każdy z uczestników mógł znaleźć swój obszar zainteresowania. Do każdego z tematów oddelegowany został specjalista z zakresu PR lub dziennikarz. Natomiast dla tych osób, które nie mogły dotrzeć na Kongres organizatorzy przygotowali transmisję kilku bloków tematycznych w Internecie.

Organizacją kongresu zajęli się między innymi: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o. Sponsorem głównym była firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Partnerami wydarzenia: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Hotel Rzeszów, Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, SARE S.A, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Związek Pracodawców Klastry Polskie i wielu innych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto