Serwis
TVP Infopoinformował w czwartek o oświadczeniu rzeczniczki firmy Ylvy Magnusson, dotyczącym wad w serii krzesełek. Kilkoro dzieci wypadło z nich z powodu niesprawnego pasa przypinającego.
Jak powiedziała nam rzeczniczka firmy w Polsce, Karolina Horoszczak, żaden z tych wypadków nie zdarzył się w Polsce (5 miało miejsce w USA, 2 w Szwecji, a 1 w Japonii).
W Polsce do tej pory sprzedano prawie 19 tysięcy sztuk tych krzesełek.
Co powinni zrobic klienci sklepu, którzy kupili "Antilop" dla swoich dzieci?
- Przede wszystkim powinni sprawdzić numer dostawcy. Problem dotyczy partii o nr 17 389. Następnie zweryfikować datę produkcji danego krzesełka. Jeśli było wyprodukowane między lipcem 2006 roku a listopadem 2009 roku, powinni zgłosić sie do nas, by otrzymać nowy pasek - informuje Karolina Horoszczak.
Klienci mogą zadzwonić w tej sprawie na warszawski numer telefonu 22 334 45 55.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?