22 marca zwołano walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia ŁKS. Tematem zebrania miała być uchwała o przekazaniu barw i logo klubu nowemu właścicielowi sekcji piłkarskiej.
Roman Stępień, były prezes ŁKS-u, jest przeciwny oddawaniu lub sprzedaży znaków klubowych nowemu inwestorowi, który nie ukrywa, że chciałby zarabiać pieniądze na sprzedaży gadżetów, lecz musi na to mieć zgodę właściciela znaku towarowego. Stępień jest zdania, że praw do wykorzystywania logo przez sekcje, powinno się tylko użyczać. Inny przedstawiciel stowarzyszenia uważa, że postulaty panów Keniga i Urbanowicza - właścicieli firmy Tilia - są niemożliwe do spełnienia. Logo jest własnością całego klubu z alei Unii Lubelskiej, nie tylko sekcji piłki nożnej. Postuluje on, aby nowy właściciel zmienił logo i zakończył spór.
24 marca Tilia ma podpisać umowę dotyczącą kupna akcji ŁKS PSS, jednak przeszkodą może być to, że dopiero 26 marca władze miasta będą dysponowały aktualnym bilansem spółki piłkarskiej. Nowy inwestor rezerwuje sobie czas na weryfikację dokumentów dostarczonych przez miasto.
Po konsultacjach z kibicami Tilia stworzyła nowe logo. Jak wygląda, miejmy nadzieję, przekonamy się już wkrótce.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?