Wyścig wielkiego formatu
2015-01-15 10:55:23
![](https://s-nm.ppstatic.pl/o/_blank.png)
Dzięki nowej umowie kolejne edycje Tour de Pologne będą miały największą w historii kampanię reklamową na nośnikach Cityboard Media. „Dzięki naszej współpracy docieramy do olbrzymiej rzeszy miłośników kolarstwa i mamy tylu kibiców na trasie. Ubiegłoroczny Tour de Pologne obserwowało prawie 3 miliony kibiców” – dodaje Czesław Lang.
Międzynarodowy sukces Tour de Pologne to imponująca praca Czesława Langa i jego zespołu, który stworzył imprezę należącą do elitarnego grona najlepszych wyścigów świata cyklu UCI World Tour. Cityboard Media jest kolejnym, wielkim partnerem, który wpisuje kolarstwo i Tour de Pologne w swoją długoletnią strategię.
Tour de Pologne jest najbardziej medialnym wydarzeniem w polskim sporcie, które dzięki ogólnopolskiej reklamie na nośnikach Cityboard Media dociera do kibiców. Informacje o wyścigu, przed telewizorami w kraju i zagranicą, gromadzą miliony fanów dwóch kółek. Wyścig to także znakomita forma promocji Polski i kolarstwa. Jak wynika z danych GUS jazda na rowerze jest najpopularniejszą formą aktywnego wypoczynku, z której korzysta 66 procent Polaków.
Ubiegłoroczną edycję Tour de Pologne wygrał Rafał Majka, który został pierwszym polskim zwycięzcą wyścigu UCI World Tour. 72. Tour de Pologne odbędzie się w dniach 2-8 sierpnia 2015 roku. Obecnie trwają ostatnie prace nad przebiegiem trasy wyścigu.