Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Moda na sukces" wciąż na topie

Piotr Drabik
Piotr Drabik
http://www.youtube.com/watch?v=9ayeBMen18Y
http://www.youtube.com/watch?v=9ayeBMen18Y
Serial, który jest tematem wielu żartów i kpin, nadal jest chętnie oglądany przez polską publiczność - pokazują to najnowsze wyniki oglądalności.

Nadawana nieprzerwanie od roku 1994 na antenie TVP1 o stałej porze amerykańska opera mydlana znana pod oryginalnym tytułem jako "The Bold and the Beautiful" nadal nie traci popularności. Perypetie Ridgea Forestera czy Brooke Logan średnio przed ekrany przyciągą 2,4 miliona widzów. Pomimo że jest to świetny wynik to i tak jest gorszy od tego sprzed roku, kiedy "Moda na Sukces" miała ponad 300 tysięcy więcej widzów.

Serial ma ponad 33-procentowy udział w rynku w czasie kiedy jest emitowany. Dzięki temu TVP1 deklasuje rywali między godziną 16 a 17. Badanie pokazuje również brak większego zainteresowania serialem w grupie komercyjnej (16-49 lat). W ten sposób również potwierdzono popularny pogląd, że "Moda na Sukces" jest oglądana głównie przez gospodynie domowe, które podczas swoich codziennych zajęć śledzą losy rodziny Foresterów. Opera mydlana miała największą oglądalność na początku poprzedniego roku, czyli podczas największych mrozów.

Serial, który po raz pierwszy został wyemitowany 23 marca 1987 roku, dziś jest najpopularniejszą tego typu produkcją na świecie. W naszym kraju pojawił się za sprawą Telewizji Polskiej siedem lat po oficjalnej premierze. Opowiada on o życiu zawodowym i prywatnym kreatorów mody w Los Angeles. Po prostu na świecie pewna jest śmierć, podatki i... "Moda na sukces".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto