Narodowy Bank Polski rozpoczął kolejny projekt w ramach prowadzonej przez siebie działalności edukacyjnej i informacyjnej. W celu podniesienia świadomości ekonomicznej społeczeństwa i szybszego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców wraz z TVP zorganizował niecodzienną kampanię edukacyjną.
Oglądając polskie seriale np. "Plebanię" a wkrótce może i "M jak miłość" oraz "Klan" w przystępny sposób dowiemy się o oszczędzaniu, kontach, bankach, podatkach i inflacji. Tym razem - po wcześniejszym edukowaniu przez NBP m.in.: sędziów, prokuratorów i duchownych - wiedza ta trafi do każdego przeciętnego Kowalskiego. Ekonomia może okazać się prosta i zrozumiała.
Źródło: " Dziennik".
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?