Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

NBP trafia pod strzechy

Ewa Bo
Ewa Bo
screen
Narodowy Bank Polski wraz z TVP rozpoczął oryginalną kampanię edukacyjną. Tym razem stara się dotrzeć do szerokiego grona Polaków i nauczyć ich rozsądnego gospodarowania własnymi pieniędzmi.

Narodowy Bank Polski rozpoczął kolejny projekt w ramach prowadzonej przez siebie działalności edukacyjnej i informacyjnej. W celu podniesienia świadomości ekonomicznej społeczeństwa i szybszego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców wraz z TVP zorganizował niecodzienną kampanię edukacyjną.

Oglądając polskie seriale np. "Plebanię" a wkrótce może i "M jak miłość" oraz "Klan" w przystępny sposób dowiemy się o oszczędzaniu, kontach, bankach, podatkach i inflacji. Tym razem - po wcześniejszym edukowaniu przez NBP m.in.: sędziów, prokuratorów i duchownych - wiedza ta trafi do każdego przeciętnego Kowalskiego. Ekonomia może okazać się prosta i zrozumiała.

Źródło: " Dziennik".

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto