Ponad 1,34 mln widzów obejrzało pierwszy, premierowy odcinek „Sondy2” wyemitowanej 14 marca na antenie TVP2! Tym samym w wieczornym, poniedziałkowym paśmie Dwójka osiągnęła aż 10,6 proc. udziałów w rynku. Znakomitej oglądalności towarzyszyła fala niezwykle pochlebnych komentarzy w sieci. Premiera „Sondy2” okazała się frekwencyjnym i jakościowym sukcesem – podkreśla Maciej Chmiel, Dyrektor TVP2.
Łączna, średnia widownia dwóch pierwszych odcinków „Sondy2” wyemitowanych przez Dwójkę w poniedziałek 14 marca kolejno o 21:50 i 22:10, wyniosła 1,13 mln. osób, wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Pierwszy odcinek, poświęcony misjom bliźniaczych sond Voyager, obejrzało ponad 1,34 mln. widzów, co przełożyło się na 10,6 proc. udziału w rynku. Drugi, dedykowany bionice, przyciągnął przed telewizory 938 tysięcy osób (7,95 proc. udziału w rynku). Średni udział w rynku dwóch premierowych odcinków „Sondy2” wyniósł 9,09 proc.
– To znakomity wynik popularnonaukowego magazynu, emitowanego w niezwykle konkurencyjnym paśmie, a także dowód na to, że wśród telewidzów istnieje silne zapotrzebowanie na misyjne programy, odbiegające tematycznie od standardowej, stricte rozrywkowej oferty stacji komercyjnych – komentuje Maciej Chmiel, Dyrektor TVP2. Potwierdza to także fala bardzo pozytywnych komentarzy nt. programu opublikowanych w sieci tuż po emisji premierowych odcinków „Sondy2”.
(aip)
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?