Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pierwszy Śląski Kongres Marketingu Internetowego w Katowicach

Krystyna Urbańczyk
Krystyna Urbańczyk
7 czerwca 2013 w Katowicach na GWSHP odbył się pierwszy Śląski Kongres Marketingu Internetowego.

Pomysłodawcą Kongresu był szef Biura Projektów Internetowych Ryszard Sołtysik. O agresywnych metodach zwiększania sprzedazy on-line mówił Tomasz Karwatka. Plany marketingowe mówca porównuje do lotów na Księzyc. Jednak powraca na Ziemię i podaje rozwiązania problemu.Mówi o silnikach wzrostu sklepu Amazon, firmy AirBnB, Mint, Dropbox,serwisie rozdającym darmowe okulary, o firmie Energa, mówi o momentach prawdy i o momencie zerowym.
Natalia Hatalska przedstawiła 7 trendów w marketingu internetowym,które nalezy wziąć pod uwagę planując kampanię w najbliższym czasie.
O sprzedaży, efektywności biznesowej i twardych wynikach mówił Krzysztof Winnik.
Artur Strzelecki przedstawił zmiany w standardach pozycjonowania.
Na zakończenie Kongresu każdy otrzymał certyfikat uczestnictwa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto