Pomysłodawcą Kongresu był szef Biura Projektów Internetowych Ryszard Sołtysik. O agresywnych metodach zwiększania sprzedazy on-line mówił Tomasz Karwatka. Plany marketingowe mówca porównuje do lotów na Księzyc. Jednak powraca na Ziemię i podaje rozwiązania problemu.Mówi o silnikach wzrostu sklepu Amazon, firmy AirBnB, Mint, Dropbox,serwisie rozdającym darmowe okulary, o firmie Energa, mówi o momentach prawdy i o momencie zerowym.
Natalia Hatalska przedstawiła 7 trendów w marketingu internetowym,które nalezy wziąć pod uwagę planując kampanię w najbliższym czasie.
O sprzedaży, efektywności biznesowej i twardych wynikach mówił Krzysztof Winnik.
Artur Strzelecki przedstawił zmiany w standardach pozycjonowania.
Na zakończenie Kongresu każdy otrzymał certyfikat uczestnictwa.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?