W porównaniu z ubiegłorocznymi danymi, obserwujemy gigantyczny wzrost polskich użytkowników Facebooka, a co za tym idzie, Polaków klikających "Lubię to!". W lutym zeszłego roku pierwsza dziesiątka najpopularniejszych likepage'ów gromadziła w sumie 130 tys. fanów, dziś ponad 2,5 mln - to wzrost o 1885 procent!
Pierwsze miejsce utrzymał serwis Demotywatory - przed rokiem miał zaledwie 26 tys. fanów, czyli ponad 21-krotnie mniej, niż ma obecnie. Widoczne są także awanse marek handlowych (Cropp, Reserved i House), których w zeszłym roku nie było nawet w pierwszej dwudziestce. Na Facebooku spadły za to mocno notowania Pudelka (z 2. miejsca na 16.) oraz Eski Rock (z 5. na 17.).
Firmy zachęcają użytkowników portalu do klikania "Lubię to!" organizowanymi akcjami i konkursami. Duża liczba "lubiących" to doskonała reklama, która reklamodawcę nic nie kosztuje. Pojawił się już nawet nowy zawód - administrator likepage'a na Facebooku, którego firmy często poszukują.
Ranking polskich likepagów (stan na 10 lutego 2011):
1. Demotywatory (563 tys. fanów)
2. Kuba Wojewódzki (320 tys. fanów)
3. Cropp (257 tys. fanów)
4. Reserved (240 tys. fanów)
5. Mały Głód (Danio) (232 tys. fanów)
6. House (229 tys. fanów)
7. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (225 tys. fanów)
8. Radio ESKA (222 tys. fanów)
9. Paczkomaty 24/7 (201 tys. fanów)
10. M&M's Polska (169 tys. fanów)
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?