Polska turystyka ma niezwykłą kampanię promocyjną. Atrakcje naszego kraju zupełnie zaskoczyły cudzoziemców. „To wygląda jak z filmu!”

Emil Hoff
Emil Hoff
Polska turystyka ma niezwykłą kampanię promocyjną. Atrakcje naszego kraju zupełnie zaskoczyły cudzoziemców. „To wygląda jak z filmu!”

Gdańsk kojarzył się testowanym cudzoziemcom z miastami północnej Europy.
Polska turystyka ma niezwykłą kampanię promocyjną. Atrakcje naszego kraju zupełnie zaskoczyły cudzoziemców. „To wygląda jak z filmu!” Gdańsk kojarzył się testowanym cudzoziemcom z miastami północnej Europy. Przemek Świderski / Polska Press
Udostępnij:
Polska Organizacja Turystyczna (POT) stworzyła niezwykłą kampanię promocyjną naszego kraju, zaplanowaną na grudzień 2021. „Poland. More Than You Expected” to m.in. spot ukazujący reakcje cudzoziemców na niezwykłe atrakcje Polski. Przekonajcie się, jakie miejsca zupełnie ich zaskoczyły.

Spis treści

Polska turystyka chce zaskoczyć cudzoziemców

Polska Organizacja Turystyczna stworzyła kampanię promującą nasz kraj na rynkach zagranicznych. Hasło kampanii, zaplanowanej na grudzień 2021, brzmi: „Poland. More Than You Expected”, czyli „Polska. Więcej Niż Się Spodziewaliście”.

Głównym celem kampanii promocyjnej POT jest zaskoczenie cudzoziemców ofertą turystyczną Polski, pokazanie im, że nad Wisłą czeka na nich wiele niezwykłych atrakcji i widoków, których nawet nie skojarzyliby z Europą Środkowo-Wschodnią.

Polska turystyka rusza na podbój zagranicznych rynków

Kampania „Poland. More Than You Expected” skierowana jest do młodych osób, zainteresowanych podróżami i tematyką lifestyle’ową, turystyką kulturową, przyrodniczą, kulinarną i aktywnym wypoczynkiem.

Kampania ma formę spotu i postów w mediach społecznościowych, które mają ukazać cudzoziemcom atrakcje i pejzaże Polski, których zupełnie nie spodziewaliby się, bazując jedynie na stereotypach.

Jak informuje POT, nowa kampania promocyjna Polski skierowana jest na 14 rynków zagranicznych, w tym Hiszpanię, Włochy, Wielką Brytanię, Francję, Niemcy, Austrię, Belgię, Holandię, Szwecję, Danię, Czechy, Norwegię, Finlandię, a także USA (wybrane stany: Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia).

Kampania „Poland. More Than You Expected” wykorzystuje reklamę graficzną Google Display Network oraz media społecznościowe, przede wszystkim YouTube i Facebooka.

Polska turystyka w niezwykłym spocie. „To nie może być Europa!”

Spot kampanii „Poland. More Than You Expected” został opublikowany na YouTube 23 listopada 2021 i ma już prawie 70 tys. wyświetleń.

Film ukazuje zabawę w zgadywankę, w której udział wzięli mieszkańcy różnych krajów Europy i reszty świata. Najpierw na ekranie wyświetlają się zdjęcia różnych miejsc w Polsce, ale bez podpisów. Zabawa polega na zgadywaniu, co takiego jest na zdjęciu. Reakcje cudzoziemców biorących udział w zgadywance są interesujące.

- To wygląda jak atol – mówi jeden z uczestników zabawy, nieświadom, że ogląda Półwysep Helski. – To nie może być w Europie!
- Wygląda jak z filmu! – cieszy się inna osoba na widok Pieskowej Skały.

Kasprowy Wierch przypomina oglądającym Alpy lub nawet Andy, a Gdańsk kojarzy się z jednym z północnoeuropejskich miast, jak Bergen.

Spot promocyjny kampanii „Poland. More Than You Expected” dostępny jest na YouTube:

Polska turystyka na liście POT. Jakie jeszcze atrakcje są promowane?

Anglojęzyczny portal POT opublikował post, w którym opisuje także inne atrakcje Polski i zachęca do ich odwiedzania. Są to m.in.

  • kopalnia soli w Wieliczce
  • kopalnia złota w Złotym Stoku
  • Białowieski Park Narodowy
  • Wyżyna Krakowsko-Częstochowska ze Szlakiem Orlich Gniazd
  • zamki w Mirowie i Bobolicach
  • polska kuchnia, np. kiełbasa, pierogi i dania regionalne: kartacze, sękacz
Polska turystyka ma niezwykłą kampanię promocyjną. Atrakcje naszego kraju zupełnie zaskoczyły cudzoziemców. „To wygląda jak z filmu!”

Gdańsk kojarzył się testowanym cudzoziemcom z miastami północnej Europy.

Polska turystyka ma niezwykłą kampanię promocyjną. Atrakcje ...

Źródło: pot.gov.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Materiał oryginalny: Polska turystyka ma niezwykłą kampanię promocyjną. Atrakcje naszego kraju zupełnie zaskoczyły cudzoziemców. „To wygląda jak z filmu!” - Strona Podróży

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie