Jak mogę pomóc?
30 marca wystartowała kampania zachęcająca podatników do przekazania jednego procenta podatku na program „Równe szanse” Fundacji im. Stefana Batorego. Działania promocyjne prowadzone są w mediach tradycyjnych oraz w internecie. Do akcji przyłączył się Szymon Majewski, który pojawia się zarówno w reklamie telewizyjnej, prasowej jak i w w specjalnym serwisie internetowym.
Na rzecz kampanii pracowali znani twórcy: spot wyreżyserował Maciej Żak („Rozmowy nocą”, „Ławeczka”), za kamerą stanął Michał Englert („33 sceny z życia”, „Rozmowy nocą”), natomiast do wykonania fotografii pozyskano Szymona Świętochowskiego.
Celem kampanii było pokazanie, w jaki sposób mogły potoczyć się losy osób znanych i cenionych, gdyby w dzieciństwie nie dostały szansy rozwoju na miarę swoich talentów i zdolności. Szymon Majewski przedstawiony został jako właściciel objazdowego teatru lalek, zaś odwiedzający stronę www.1procent.batory.org.pl mają możliwość podzielenia się swoimi pomysłami na bohatera kolejnego spotu.
Nie jest to jednak jedyny sposób, w jaki twórcy serwisu chcą zmobilizować internautów do działania. Na stronie agencji Pride&Glory Interactive, w której powstała big idea kampanii, zamieszczony został apel do blogerów. „Mi osobiście marzy się (...), by najsilniejszą stroną tej kampanii było zaangażowanie blogosfery. Wierzę, że wykorzystując blogi jako główny nośnik przekazu jesteśmy w stanie (...) zaangażować Waszych czytelników do realnego działania - oddania 1proc. podatku na rzecz programu. Chciałbym za kilka miesięcy napisać, że blogosfera spowodowała znaczący wzrost wsparcia finansowego w tym roku” - pisze na firmowym blogu Dawid Szczepaniak, creative director agencji.
echodnia.eu W czerwcu wybory do Parlamentu Europejskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?