Być może jeszcze w tym roku swą premierę będzie miał kolejny internetowy film, promujący Zakopane i Podhale. Firma Allegro, wraz z nominowanym do Oscara filmowcem Tomaszem Bagińskim, realizuje właśnie cykl mini-etiud filmowych (10 - 15 minut), których fabuły opierają się na polskich legendach. Po tym jak w internecie ukazało się już podanie o smoku wawelskim i Janie Twardowskim, wiemy, że Bagiński świetnie potrafi przekształcać legendy w opowieści science fiction.
Wiadomo też, że jedną z kolejnych legend, za którą wzięli się filmowcy, jest historia rycerzy śpiących pod Giewontem. Zważywszy na fakt, że zaledwie dwa tygodnie po publikacji filmu o smoku wawelskim obejrzało go 2,5 miliona internautów, a legendę o Twardowskim (5 dni po premierze) 1,5 miliona, możemy liczyć na to, że także nową baśń gór obejrzą tłumy.
Zobacz także: Bagiński zekranizował kolejną legendę. Zobaczcie film "Twardowsky"
- Taki film będzie kolejną wielką reklamą Zakopanego - mówi Leszek Dorula, burmistrz miasta. - Cieszę się, że powstał i z niecierpliwością czekam na jego premierę. Mam nadzieję, że spodoba się internautom tak samo jak choćby ostatni spot reklamujący miasto, stworzony przez Made in Zakopane.
Tomasz Mateusiak (aip)
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?