"Trzy dni imprezy w Świdnicy były wydarzeniem bardzo bogatym pod względem merytorycznym. Dla przedstawicieli samorządów terytorialnych tego typu spotkania są wspaniałą okazją do pozyskania cennych informacji, zaprezentowania swoich dokonań czy wymiany poglądów" - komentuje Pan Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Poznaniu.
A jak udał się udział miasta Poznania w całym kongresie? "Organizowany przez Miasto Poznań panel dotyczący wizerunku polskich miast był okazją do prześledzenia zmian, które zaszły w naszym kraju w ciągu ostatnich 20 lat w zakresie promocji miejsc" - uważa Łukasz Goździor. "W ostatnich latach działania marketingowe miast bardzo się nasiliły. Samorządy mają coraz większą świadomość wartości tych działań w budowaniu wizerunku i podchodzą do nich z dużym profesjonalizmem. Rozmowa z naszymi gośćmi była bardzo rzeczowa i ożywiona".
Według Łukasza Goździora wniosków jest kilka: "Najważniejszy to ten, iż polskie miasta wiele zdołały już poprawić. Przykład Poznania, który w opinii specjalistów z branży marketingu terytorialnego wyznaczył nową jakość w promocji polskich miast. Wszyscy jednak wiemy, że to tylko pierwszy etap długiej drogi i że wszystkie polskie miasta czeka jeszcze dużo pracy".
Kolejny Kongres Regionów powinien się odbyć już za rok!
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?