Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

PR LAB, czyli harcerstwo jest jak coca-cola

Darek Szczecina
Darek Szczecina
Młodzi oczekują jasnego i wyrazistego, jednoznacznego przekazu. Jak budować swój wizerunek, wizerunek całej organizacji? O tym własnie uczą się harcerze wa warsztatach PR LAB.

Jest to oferta dla młodych, energicznych, pomysłowych, innowacyjnych, kreatywnych, spostrzegawczych, spontanicznych i analitycznych członków ZHP. Warsztaty PR LAB przygotował Wydział Komunikacji i Promocji Głównej Kwatery Związku Harcerstwa Polskiego. Ich celem jest przygotowanie harcerzy do kreowania wizerunku ZHP w środowisku lokalnym oraz umiejętnego promowania harcerskich przedsięwzięć. Mamy za sobą już kilka warsztatów organizowanych w terenie, kolejne będą jesienią i zimą.

Uczestnicy warsztatów biorą udział w zajęciach z fotografii, budowy komunikatu, relacji z mediami i partnerami. Poznają tajniki grafiki komputerowej, realizacji filmów oraz zarządzania mediami społecznościowymi. Nowoczesne podejście do PR ma w przyszłości złamać stereotyp, że harcerze tylko biegają po lesie i śpiewają przy ognisku.

Właśnie ukazał się najnowszy odcinek harcerskiej telewizji ZHP360, w którym uczestnicy PR LAB'u przedstawiają najbliższe plany jaki czekają harcerzy. Warto obejrzeć i poznać, co ich czeka za rok, i w dalszej perspektywie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto