Na FrontPage sieci Plus wielu użytkowników wyraża swoje niezadowolenie z już ponad pięciogodzinnej przerwy! Komentarz ze strony przedstawicieli PLUS jest jeden: "bardzo prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem."
Kontaktując się z BOK sieci PLUS usłyszałem, że awaria jest znana i od kilku godzin trwa jej usuwanie. Wszyscy klienci, których ta akwaria dotknęła. Zgodnie z regulaminem mogą upominać się o zadośćuczynienie, np. w formie finansowej.
Co zrobić, aby otrzymać zwrot? Wystarczy pojawić się w jednym z salonów sieci PLUS GSM i zgłosić chęć złożenia reklamacji, obsługa przeprowadzi Państwa przez ten proces. Ważne, aby w opisie zgłoszenia zamieścić informacje o formie zadośćuczynienia, np. "w ramach zadośćuczynienia wnosząc o zwrot kosztów abonamentu za ostatni okres rozliczeniowy (w przypadku umowy abonamentowej) lub, ostatniego doładowania konta (w przypadku taryfy mix lub simplus).
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?