Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Przemysław Saleta będzie rzeźnikiem

Jacek Andrzej Kwiatkowski
Jacek Andrzej Kwiatkowski
Przemysław Saleta jako rzeźnik
Przemysław Saleta jako rzeźnik Materiał prasowy
W takiej roli możemy zobaczyć świetnego sportowca w nowym wideoklipie. Obok niego występują Julia Pietrucha jako masarka i Natalia Lesz wcielająca się w rolę ekspedientki sklepu mięsnego.

Natalia Lesz kończy karierę muzyczną, Julia Pietrucha rezygnuje z aktorstwa a Przemek Saleta raz na zawsze zrywa kontakty z mediami! Wszyscy rozpoczynają życie od nowa - w Błoniu! Tu mieszkają i pracują w sklepie mięsnym.

To byłby cios dla ich fanów, na szczęście to tylko scenariusz nowo powstałego teledysku promującego miasto Błonie. Film będzie miał oficjalną premierę podczas nadchodzących XIV Dni Błonia w dniach 8-12 czerwca. Równolegle piosenka z teledysku ma się pojawić na antenach stacji radiowych.

Muzykę do klipu skomponował Przemysław Momot (znany producent muzyczny, autor muzyki m.in. do utworów zespołów „Wilki” czy „Maanam”). Autorem zdjęć jest Łukasz Kośmicki – operator, reżyser i scenarzysta ("1920 Bitwa Warszawska", "Dom zły", "Gniew", "Gry uliczne").

Jak przystało na produkcję z rozmachem - wideoklip wyreżyserował Joshua Long - młody, utalentowany artysta, który przyjechał do Polski z Los Angeles.

Teledysk został zrealizowany przez profesjonalną ekipę filmową (46 osób), z użyciem najnowszej generacji kamer cyfrowych Red Epic, z zastosowaniem najnowocześniejszej techniki zdjęciowej (technocran, steadycam, dolly grip). Zdjęcia do teledysku trwały dwa dni, 18-19 maja br. Ekipa filmowa realizowała zdjęcia m.in. przed zabytkowym budynkiem Ratusza w Błoniu i na rynku, w bardzo zaskakującej lokalizacji... W projekt z ogromnym entuzjazmem zaangażowali się mieszkańcy gminy. W teledysku w roli statystów wystąpiło ponad 230 mieszkańców miasta Błonie!

Teledysk nie jest reklamą Błonia wprost. Autorom zależało na wywołaniu zaciekawienia odbiorców decyzją znanych i lubianych gwiazd, które porzucają swoją karierę na rzecz podwarszawskiego Błonia by rozpocząć tam nowe życie. Czy zamysł autorów się sprawdził? Musicie ocenić sami.

Jedno jest pewne - dzięki takiej śmiałej decyzji marketingowej burmistrz Błonia - Zenon Reszka zapewnił sobie wybór na kolejną kadencję... Dlaczego? W odróżnieniu od zleceniodawców innych miejskich reklamówek sam w filmie nie występował, ale zapewnił tę możliwość - być może jedyny raz w życiu - ponad 230 mieszkańcom miasta. Oni, ich rodziny, znajomi dotkną w pewnym sensie panteonu filmowej sławy i będą mogli opowiadać o tym dzieciom i wnuczkom.
Amerykański sen w Polsce? Tak właśnie spełnia się w Błoniu.

Co dodatkowo ciekawe - miasto nie wydało na tę promocję ani złotówki ze swoich podstawowych funduszy! Teledysk jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego 2007 - 2013 i jest częścią projektu "Kierunek Błonie", który promuję w sposób innowacyjny i niekonwencjonalny gminę.

Więcej informacji: www.NajlepszeImprezy.eu

Znajdź nas na Google+

od 7 lat
Wideo

Jak czytać kolory szlaków turystycznych?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto