Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Religia a reklama

Roman Trojanow
Roman Trojanow
W krajach Zachodu, Kościół, widocznie rozczarowany standardowymi sposobami głoszenia swoich religijnych idei, zaczął wykorzystywać reklamę.

W szczególności w USA zaczęły się pojawiać reklamy billboardowe: „Jeżeli by ewolucja istniała, nasze matki miałyby trzecią rękę” czy „Znużony ciągłym niepowodzeniem? Zwróć się do Boga" itp.

To nie jedyny przykład. Jakiś czas temu w Wielkiej Brytanii pojawiła się reklama na autobusach z cytatem: „Gdy Jezus Chrystus powróci, czy znajdzie on na tej Ziemi ludzi wierzących?” i adresem strony internetowej, na której ogłoszono, że niewierzący będą się smażyć w piekle przez całą wieczność.

Jak informuje portal pult.com.ua, reakcja odwrotna nastąpiła niezwłocznie. Pewna brytyjska dziennikarka wystąpiła z inicjatywą zorganizowania ateistycznej kampanii reklamowej. Organizacje antyreligijne, które zaangażowały się w akcję, miały zebrać od swoich członków po 5 funtów. Na 30 londyńskich autobusach naklejono napis: "Tak naprawdę Bóg nie istnieje. Nie ma się czym przyjmować. Rozkoszujcie się życiem".

W przypadku powodzenia kampanii, znany pisarz-ateista Richard Dawkins obiecał wpłacić 11 tysięcy funtów na dalszy rozwój projektu.

Źródło: novostivi.ru.

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto