Chciałbym poinformować czytelników o zdarzeniu, które miało miejsce niedawno, a którego Usługodawcą był serwis https://www.bilety24.pl/. Zakupiłem bilety na świąteczny prezent dla 4 osób na Galę NOWY ROK w TEATRZE WIELKIM. Wielka Gala , 2016-01-03 17:00:00, na który mieli iść Moi Rodzice ze znajomymi. Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia zmarła mi babcia. Wiem, że Moi Rodzice nie skorzystają z tego zaproszenia. Chciałem zatem zwrócić 2 bilety.
Otrzymałem taką odpowiedź z Biura Obsługi Widzów Teatru Wielkiego w Łodzi: "Szanowny Panie. Przykro mi, nie możliwości zwrotu do kasy Teatru biletu zakupionego za pośrednictwem portalu Bilety 24. Z poważaniem, Biuro Obsługi Widzów"
Oto z kolei odpowiedź, którą otrzymałem z serwisu Bilety24.pl:
"Dziękujemy za kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Niestety bilet zakupiony przez internet nie podlega wymianie ani zwrotowi. Reguluje to prawo konsumenta art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827)."
Przykro mi, że nawet w takich sytuacjach losowych zarówno portal Bilety 24 jak też Teatr Wielki w Łodzi nie potrafią wykazać choćby krzty zrozumienia w tej jakże ciężkiej dla nas sytuacji i nie znajdują chęci i możliwości pomocy.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?