Celem zajęć było poszerzenie kompetencji bibliotekarzy związanych z obsługą osób korzystających z bibliotek, w tym nabycie zdolności rozpoznawania różnych typów użytkowników i dostosowywanie do nich sposobu komunikacji, a także budowanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych.
Program szkolenia obejmował wykład pt. „Asertywność w pracy bibliotekarza” oraz warsztaty przebiegające pod hasłem „Uwaga klient -komunikacja z użytkownikiem w bibliotece”. Zajęcia poprowadziły Anna Waloszek i Małgorzata Bochińska – instruktorki Działu Instrukcyjno-Metodycznego Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum
Animacji Kultury w Poznaniu.
Jakie są wczesne objawy boreliozy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?