Logo telekomunikacyjnego giganta (około 13 mln abonentów w Polsce, 130 mln na świecie) pojawi się na bandach reklamowych wokół stadionu, ściankach sponsorskich, na których tle przeprowadzane są wywiady przed i po meczu oraz na koszulkach drużyn.
Umowa zawarta między Ekstraklasa SA a T-Mobile nie określa precyzyjnie kwoty, jaka trafi na konto spółki i klubów. Będzie ona uzależniona od popularności i wizerunku rozgrywek. - Jestem przekonany, że T-Mobile Ekstraklasa to nie tylko zmiana w nazwie rozgrywek. Tę współpracę rozpoczynamy po to, by rozgrywki Ligi Zawodowej były jeszcze ciekawsze i barwniejsze, by rosły w siłę w każdym ich aspekcie - zapewnia w oficjalnym komunikacie szef Ekstraklasy Andrzej Rusko.
To drugi partner Ekstraklasy od momentu jej powołania i drugi związany z rynkiem telekomunikacyjnym. Wcześniej w latach 2005-2009 sponsorem ligi był Orange.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?